Názor k článku Lékař nemá dělat jen „píchací servis“ na přání pacientů od Autor - Pane kolego, odpověď na Vaši polemiku je pojem "umělá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 8. 2013 18:40

    Autor (neregistrovaný)

    Pane kolego,

    odpověď na Vaši polemiku je pojem "umělá poptávka". V roce 1995 prof. Berezinsky zavedl poprvé do ekonomie pojem "tittytainment". Jde o název pro současné společenské zřízení, které stojí a padá s tím, že si z lidí dělá doslova do písmene "kozy" (angl. tits). Dělá si je především "umělou poptávkou", za kterou stojí reklamní průmysl.

    Pokud by dnes lidé poptávali a spotřebovávali jen to, co je pro ně skutečně vhodné a užitečné, bude stačit necelých 40-45% pracujících aby tyto statky vyprodukovali. Vznikne 55-60% nezaměstnanost a to znamená konec každého sytému, který to záhy utopí (pravidelně historicky v krvi).

    Spotřeba něčeho neužitečného, zbytečného, nebezpečného, hovadin, podvodných výrobků, slibů a lumpáren, (plus administrace a marketing k tomu všemu se pojící) dnes již ve vyspělých zemích dává práci více než 30% lidí v produktivním věku.

    Buďme všichni rozumní spotřebitelé - a vyrobíme obrovskou spoustu nezaměstnaných v EU.

    Na rozdíl od některých svých kolegů jsem přesvědčen, že tittytainment, ačkoliv jej asi potřebujeme k současnému přežití, do zdraví a léčby lidí nepatří. Tam jej osobně nechci vidět, a tam se mu postavím se svými kolegy v rámci všech našich možností. V jiných odvětvích bych byl asi liberálnější a "ekonomičtější"... (?)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).