Ano, to mě okamžitě napadlo při čtení článku.
Že Danone si dělá úspěšnou reklamu na základě vyvracení blábolu.
Vzhledem k tomu, že v zahraničí má Danone jeden soud a jeden problém za druhým a notně pošramocenou pověst – jednak z důvodů lhaní o zdravotních účincích svých jogurtech a oo bakteriích, druhak z důvodů kartelových praktik – potřebuje nějakou pro ní příznivou zprávu.
Danone už vydal desítky miliard dolarů, tedy kolem miliardy Kč v přepočtu na soudní pokuty a odškodnění v žalobách vůči němu.
Napadlo mě okamžtě, že Danone potřebuje vyrobit úspěšné zprávy a potřebuje hlavně zprávu typu „dementování pomluv vůči Danone“.
Z hoaxu to přímu svítí, je to tak hloupé, že mě okamžitě napadlo, že Danone je autorem, aby si mohl hrát na hodného.
To, že Danone má jeden průšvih za druhým kvůli lžím o svých výrobcích i baktériích, a že po soudním vyzvání není schopan doložit jejich pravdivost produkuje asi zoufalé strategii, které Danone provádí. Kdy si sám vypouští do éteru nesmysly, které dementuje a chová se jako hodný.