Přijde mi podivné, že spochybňujete rozhodnutí lékaře. Pokud doktorka řekla „jeďte do nemocnice“, tak sice máte plné právo se jí na to vykašlat s tím, že si tam skočíte až zítra, ale většina lidí prostě poslechne. A věřte tomu, že telefonát předem nic nezmění. Ostatně komu tam chcete volat a co jim chcete říct? Spíš bych pochopil, kdyby přímo ošetřující lékař volal do nemocnice ještě než tam někoho pošle.
V tomhle případě to zřejmě nakonec dobře dopadlo, ale byl jsem u toho, kdy v nemocnici na chirurgické pohotovosti v čekárně skolaboval mladý kluk, protože měl vnitřní krvácení a ztráta krve byla tak velká, že ztratil vědomí. Seděl v té čekárně nejméně dvě hodiny než se složil a když jsem pak přišel na řadu já, tak ho ještě doktor se sestrou pomlouvali, že je to blbec, že měl říct hned, že je mu špatně, a že teď z toho budou mít akorát problémy. Sorry, ale špatně je na pohotovosti všem, a vážnost problému musí posoudit lékař. Stejně tak na příjmu v nemocnici musí doktor posoudit rozhodnutí lékaře, který tam dotyčného poslal. Skutečně to není na diskusi sestry s pacientem. Natož na diskusi pacienta s vrátným.