Řekla bych, že s tou arogancí a tupostí lidí-pacientů je velká nadsázka a neobjektivnost. Každý tam jde s určitou pokorou, protože každému právě něco je a potřebuje pomoc nebo poradit. Ale zdravotnický personál je nabubřelý a svérázný ( a to řeknu s klidem i před moji sestrou, která celý život ve zdravotnictví pracovala a samozřejmě se mnou nesouhlasí).
Všichni tohle notoricky známe, že nekonečně dlouho čekáme v čekárně, pacient v ordinaci žádný není a vy čekáte a čekáte. Bojíte se zaklepat, a když to uděláte, tak v lepším případě vás nevraživost pohledu nemine.
A přesně popisovaná situace, že ťapkáte za sestrou, která na váš dotaz nereaguje, neobtěžuje se zastavit a jste celkem úspěšní, když vám neochotně odpoví. Tak to vždycky bylo, jiné, lepší poznatky nemám.
Ani bych se nedivila, že některý pacient se vzepře a je arogantní( jak si to vůbec může dovolit!)