Vlákno názorů k článku Antikoncepci brát nebudu od Renata - hormonální antikoncepce je dobrej kšeft, nic víc. Báječně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2010 9:25

    Renata (neregistrovaný)

    hormonální antikoncepce je dobrej kšeft, nic víc. Báječně to účinkuje a umožňuje nerušený sexuální život a málokdo myslí na budoucnost. Kdo ale jednou projde nějakou zdravotní komplikací, za kterou stojí právě užívání hormonální antikoncepce, změní názor. Ono stačí to, že antikoncepce účinkuje stoprocentě (deprese, ztráta libida, únavnost), to jsou zabijáci nejen sexu, ale i vztahu jako takového.
    Ale někomu prospívá, budiž…
    Ale faktem je, že nikdo neví, jaké následky to bude mít za dvacet třicet let.
    Muži antikoncepci hormonálního rázu odmítají, kdesi jsem četla, že byla provedena studie, ze které po x měsících všichni muži odešli – proč? Protože se bály, že jim to poškodí „nádobíčko“.
    Když oni mají strach, jsou ženský „Kingové“, že nechají nějakou pilulku zcela zbytečně rozhodovat o nepřirozených pochodech v jejich těle? Protože antikoncepe je nepřirozený stav navozený uměle.
    Nehledě na to, co z nich vychází močí a prokazatelně to zamořuje životní prostředí, mutují ryby, žáby a spolu s zbytkově se to prý vyskytuje i v běžné pitné vodě, což, je-li to pravda, je hrůza.
    Ale v dnešní době dezinformací a mamonu farmaceutických firem je bohužel těžké se dopátrat pravdy.
    Možná buďme rádi, že ji neznáme.

  • 11. 5. 2010 10:58

    AAA (neregistrovaný)

    A takto vypada typicky argument ve foru: kdesi jsem cetla…
    Odkaz by nebyl?

  • 11. 5. 2010 13:40

    Renata (neregistrovaný)

    AAA: odkaz jsem hledala, už nenašla. Je to už více než dva roky, co jsem to četla… Není to argument proti, je to jen úvaha, která mi utkvěla v hlavě na základě jakési informace. Nejsem příznivkyně hormonální antikoncepce, protože jsem poznala její negativa a je to peklo. Je peklo, když Vám nesedne, a dozvíte se z úst lékařů, že není všechno košér (vliv na deprese a žíly či pozdější plodnost není stoprocentní, ale není ani vyloučená).
    Nejlepší antikoncepce je ostatně žádný sex, že?
    Ale zajímavý je článek na Vitalii…
    http://www.vitalia.cz/clanky/antikoncepce-pro-muze-je-tady-bude-o-ni-zajem/
    chlapy o to prostě z principu nebudou mít zájem (nebudou chtít zobat prášky, nebudou chtít do sebe nechat píchat hormonální injekce, nechat si svazovat mužnost a přírodou dané puzení býti rozsévačem…)

  • 11. 5. 2010 14:51

    AAA (neregistrovaný)

    Ano, odkaz na clanek na Vitalii je v diskusi na Vitalii takovy, rekneme ehm, nezavisly zdroj :)

  • 11. 5. 2010 15:45

    Kybernet (neregistrovaný)

    Ten odkaz na clanek na Vitalii se myslim tyka zajmu muzu o antikoncepci, o kterem se Renata zminuje, takze je myslim celkem relevantni…
    Co se tyce HA a jejim dopadu na ekosystem, zkuste treba http://www.osel.cz/index.php?clanek=2826 – je tam i odkaz na prislusnou studii.

  • 13. 5. 2010 14:37

    kai (neregistrovaný)

    důkaz jsem třeba já..
    antikoncepce mi totálně rozhodila organizmus. Hormony se už sami nedokáží produkovat tak, jak by měly a nemám prostřední fázy cyklu.. plus poškozený čípek (o tom někteří gyn. ví, že k tomu dochází při antikoncepci).

  • 13. 5. 2010 21:29

    WalaWala (neregistrovaný)

    Ale většině žen to problémy nezpůsobuje…Naopak mé přítelkyni se probíhá s HA perioda naprosto hladce, až se tomu sám divím :) A s gumou je to jako souložit s rukavicí :D A když rupne, tak se to zatraceně prodraží..btw pokud se vám to stane, zachovejte chladnou hlavu, použijte google a zjistíte, že jsou různé prášky které fungují do 48 hodin, mě stály pětikilo a kýbl nervů ;)

  • 15. 5. 2010 10:52

    Alder Petr (neregistrovaný)

    Ja jsem si nedavno precetl jejich vedlejsi ucinky a to jsem tedy valil oci. Rika se tomu ranni pilulka. Pro zajimavost to po poziti zpusobuje:
    hrudkovitost prsou, zvraceni, prujem, bolesti hlavy. Pokud tyto priznaky nastanou musi se vzit jeste jeden prasek protoze telo zareagovalo na dodany jed a uspesne ho z tela vyloucilo.
    Pokud tento pripravek selze = tedy nezabili jsme nase nenarozene dite tak nastava trvale poskozeni plodu, porucha tvorby mleka a hormonalni nerovnovaha v prubehu tehotenstvi.

  • 25. 5. 2010 15:33

    idiot (neregistrovaný)

    Netrep,
    neni to ziaden jed, iba vysoka davka 3 sad hormonov.
    Jedny brania v ovulacii, druhe brania vajicku zvysit priepustnost bunkovej membrany (a vpustit tak spermiu), a tretie zabranuju aby sa zahniezdilo v stene maternice. Cize sa snazi bloknut vsetky tri pripady, ktore by teoreticky mohli nastat, nakolko to nevie v akom stave je primajuca zena. Samozrejme ak ma po poziti takej hormonalnej supy zvracanie, tak to vyrgca a komplex prestane ucinkovat. Ak chce mat istotu musi to uzit znova.
    Na tieto tvoje tvrdenia by som velmi rad videl linky: Pokud tento pripravek selze = tedy nezabili jsme nase nenarozene dite tak nastava trvale poskozeni plodu, porucha tvorby mleka a hormonalni nerovnovaha v prubehu tehotenstvi.
    Dalej povedzme, ze zenu znasilnia, nechas ju otehotniet a riesit naslednu mentalnu dilemu s dietatom ako produktom znasilnenia?
    Namiesto debilinami, by sa mal trapit tym, aby ti priatelka svojim pripadnym herpesom napr na bradavke v dalekej (a mozno aj fiktivnej) buducnosti nezabila dieta.
    A nakoniec, raz ked ti mozno prasknes guma budes strasne rad, ze taku vec vobec vymysleli. Aha pardon zabudol som, ze si
    nemal sex uz par rokov a ruzovo to nevyzera.

  • 1. 6. 2010 15:44

    Alder Petr (neregistrovaný)

    Netykame si.
    Kdyby to bylo neskodne, telo by nedelalo na to prirozene obrane reakce a nesnazilo by se tento jed vyloucit. Sam priznavate ze ucelem tohoto pripravku je vrazda ditete. Nevidim duvod proc bych tomu mel rikat lek. Odkdy je tehotenstvi nemoc?
    Kdyz zenu znasilni, tak se to bude resit podle postupu ktery je uveden v Mojzisove zakone. Zabiti ditete pred jeho narozenim tam uvedeno neni. Misto toho se v nekterych pripadech zabije ten nasilnik.
    Musim rici ze obeti znasilneni s kterymi jsem mluvil toho pak dost litovaly ze podlehly natlaku lekare a sly na potrat.
    Pokud se jedna o prezervativ tak ten jsem naposledy drzel v ruce kdyz mi bylo asi 14. Prohlednul jsem si to a rikal jsem si – no to je tedy hnus, proc bych mel pouzivat takove svinstvo?
    Ja tedy nejsem rad ze lidi vymysleli ruzne druhy antikoncepcnich svinstev. Driv to lide nepouzivali a meli zivot mnohem stastnejsi.

  • 2. 6. 2010 10:05

    serial killer (neregistrovaný)

    „Vražda dítěte“?! No to snad zase ne. To potom můžeš nazvat vraždou i zbavení se spermií při onanii.
    Pak asi všichni muži budou nejspíš masoví vrazi…

  • 2. 6. 2010 22:05

    Alder Petr (neregistrovaný)

    Lidsky zivot zacina pocetim. O tom, ze by zacinal jinym okamzikem nemame zadne dukazy. Vedecke, filozoficke ci nabozenske.

  • 14. 4. 2011 19:57

    Kocka (neregistrovaný)

    2. den po sexu jeste nedoslo ke splynuti spermie a vajicka, takze o zadnem poceti nemuze byt rec...

  • 2. 6. 2010 15:50

    ja (neregistrovaný)

    No, nejsem potencionální obětí znásilnění a když už tak zcela určitě bez následků otěhotnění:-), ale dokáži si živě představit, že oběť znásilnění si nechá nějakého pancharta vzniknuvšího ze znásilnění, bude jej neskonale milovat (stejně jako jeho otce), bude radostí bez sebe, když to dítě bude úplně po otci – blbé, líné, škaredé, nespolečenské a s násilnickými sklony.

    Ač sám považuji potrat za vraždu dítěte, tento a ještě případ kdy těhotenství ohrožuje matku i plod jsem schopen tolerovat. Možná by se našly i další důvody, proč bych dokázal přimhouřit oko, ale to bychom se už odvraceli od tématu.

    Je sice hezké, že byste eventuelně násilníka nechal zabít (nejspíš ukamenováním?) a proti tomu bych asi ani já nic nenamítal, ale duším obětí to zřejmě moc opravdové úlevy nepřinese.

    Obětí je jak žena, tak vzniknuvší panchart, přes manžela/přítele ženy až po jejich blízké příbuzné. Je jen otázkou, kdo by byl tou obětí nejvyšší. Osobně si nedokážu představit, že bych byl ochoten nikoliv milovat jej, ale vůbec se o onoho pancharta starat, vychovávat jej a případně i živit. Nedokážu si představit, že by moje žena/přítelkyně okolo mě devět měsíců poskakovala radostí, že je v jináči s jiným než se mnou a tak prostě podobně.

    I když sám uznávám principy nejen Mojžíšova zákona, ač sám jsem nevěřící, nemohu souhlasit s tím, že by všechny tyto staré a dobré zákony bylo možno používat bez revize na dnešní dobu.

  • 4. 6. 2010 1:08

    Alder (neregistrovaný)

    Takovych zen potkavam pri kazani docela dost, rozhodne to nejsou ridke vyjimky. Jsou z toho dost spatny ze jim antikoncepce znicila zivot a ze je ten sex ted vubec ale vubec nebavi, ze je to o nicem kdyz nikdy neotehotnite. Rikaji co jsem mela delat kdyz on tu gumu nechtel a ja deti nechtela.
    To je prave ten problem kdyz nenasledujeme Boha, pak cely zivot klopytame a navic jeste skoncime naveky v pekle.
    Je proto potreba vynalozit nasi energii a odvratit se od hrichu dokud jsme nazivu tak mame realnou sanci na kompletni odpusteni vsech nasich lumparen. Je to nejlepsi nabidka jakou muzeme v zivote dostat. Bible je plna dukazu o tom jak YHVH i Jezis odpousteli ale opravdu velkym hrisnikum, tak proc by neodpustili vam.
    Jdete je proste poprosit o podporu abyste byli silni a dokazali chodit po cestach spravedlivych a dostanete ji. Jezis slibil ze kdokoliv si o ni rekne tak ji od nej dostane a ja opravdu neznam jediny pripad kdy by ji clovek nedostal, kdyz si uprimne preje chodit po stezkach Bozich.

  • 15. 6. 2010 8:04

    Polárka (neregistrovaný)

    Boží odpuštění je sice pěkná věc, ale pravidelné ranní modlitby někomu v otěhotnění zabrání asi těžko.

  • 15. 6. 2010 10:13

    alder

    Kdyz pozname Boha, jeho laskavost a opravdovou lasku tak budeme cisti, svati a stastni. Nebudeme mit duvod branit v otehotneni protoze sve deti budeme milovat. Otehotneni si proto budeme prat, misto abychom se ho bali. Je to uplne jiny postoj k zivotu.
    Buh neschvaluje antikoncepci protoze je to pohrdani sexualitou – tim velkym darem ktery nam lidem predal.

  • 14. 5. 2010 19:30

    Sten (neregistrovaný)

    Deprese, ztráty libida, únava – to jsou známé vedlejší účinky, které ale se mohou a nemusí projevit a navíc se projevují různě s různou směsí hormonů, takže změna výrobce antikoncepce často stačí. Naopak HA má v tomhle daleko lepší variabilitu, která umožňuje obcházet vedlejší účinky, než třeba léky na alergii
    Jaké následky to bude mít za 20 až 30 let se ví (zdravotní minimální, hlavně společenské), antikoncepce je tu už 60 let
    HA pro muže je dost velká neznámá z toho důvodu, že u nich stejný hormonální proces, který brání početí, jaksi neprobíhá (jako u žen během těhotenství a po přechodu), takže není, kde se v přírodě inspirovat. „Kdysi jsem četla“ však není moc velký argument, naproti tomu argument je to, že HA pro muže existuje a testuje se – tedy jsou muži, kteří ji testují

  • 25. 5. 2010 15:47

    idiot (neregistrovaný)

    No neda mi este jeden post. Ad ze si zena mrtvi rodiaci aparat, alebo, ze to cele nema v prirode obdobu. Podla jednej studie, ktoru som cital, link nemam, je vysoka miera rakovin a podobnych sraciek, mozno prave preto, ze zeny menstruju az moc. Historicky zeny menstruovali daleko menej. V primitivnych kulturach sa menstruacia dodnes vseobecne povazuje za negativne tabu a zeny su na ten cas vypudzovane do roznych chatrc a pod. Oni totizto, takmer neustale rodili, az do zlyhania pohlavneho aparatu/menopauzy. Detska umrtnost bola vysoka, antikoncepcia nulova. Podobne ako mysi a ine cicavce, ludsky cyklus sa tocil dost rychlo (cca rocne) takze normalne bol organizmus zvycajne v stave neustalej tehotnosti (a menstruval pomerne malo) az do skoncenia produkcie vajicok. Je to aj celkom logicke a da to troska iny obraz ako si mnohi ludia namyslaju. Dnesne zeny menstruju daleko dlhsie obdbia, ci uz s antikoncepciou alebo bez, takze tento typ zataze daleko rpekracuje to co zeny zazivali v minulosti. Nakoniec mozno zistime, ze stav indukovanej neplodnosti je prospesny.

  • 2. 6. 2010 17:57

    SI (neregistrovaný)

    Az zazijete na vlastnej kozi pol roka v kuse vaginalny zapal v podobe kvasiniek, tak pochopite, preco uz tie tabletky v zivote nedate do ust. Nikde sa o tom nepise. Akurat ze zazracne pilulky menia hladinu hormonov v tele zeny takym sposobom, ze prostredie sa meni na uplne idealne pre kvasinky. U vacsiny sa taketo problemy neprejavia, u niektorych ano. Zial. A potom nech niekto skusi argumentovat, ze tabletky su najlepsim riesenim.
    Sexu zdar!

  • 15. 5. 2010 22:31

    srab anonymní (neregistrovaný)

    Naprostý souhlas. Moje žena (tehdy ještě přítelkyně) užívala hormonální antikoncepci cca 2–3 roky (okolo 2004) v dobách, kdy jsme dítě opravdu nechtěli riskovat (nebylo postavené hnízdo). Pak jsme se vrátili ke kondomům a zaznamenal jsem ROZDÍL: pravidelné premenstruační vztekliny se zkrátily z cca 3–4 dnů zaťaté tiché domácnosti (nesmyslná vzteklá argumentace v bludném kruhu kvůli naprosto iracionálním záminkám) na přijatelné cca 1–2 dny „blbé nálady“. Ona už jenom ta představa, že si záměrně dlouhá léta mrvíte hormonální rovnováhu nějakým umělým chemickým zásahem zvenčí, je hnus – zmíněný vnější projev je podle mého ještě dost selanka.
    S gumou nikdy nebyl problém, chce to jenom trochu zručnosti (a najít časem tu správnou značku, která netlačí, nedrhne a jde dobře nasadit). S gumou déle vydržím. Argument, že je guma „neosobní“, mi přijde krajně pitomý – nutit partnerku k braní hormonů kvůli vlastnímu pohodlí je pro mě vrcholem sobectví, mít gumu vždycky po ruce je od chlapa projev ohleduplnosti a dospělého přístupu. Co je na tom neosobního?
    Největší pohoda nakonec byla, když jsme to zkusili naostro (a vyšlo to hned). Není krásnější pohled než spokojená sebevědomá těhule. S miminem ji pak trochu přešly zbytečné starosti. A teď co je žena po 3 letech mateřské zpátky v práci, je úplně nejvíc v pohodě za těch 10 let, co jsme spolu – pravidelné měsíční vztekliny prakticky zmizely.

  • 16. 5. 2010 9:32

    AAA (neregistrovaný)

    „S miminem ji pak trochu přešly zbytečné starosti“ … otazka je, jestli ten ROZDIL nenastal prave kvuli tomu :)

  • 16. 5. 2010 20:45

    srab anonymní (neregistrovaný)

    Nenene, před miminkem jsme provozovali s gumou ještě aspoň dva roky, než choť dozrála k nápadu, že už je ten pravý čas. ROZDÍL nastal prakticky hned po vysazení pilulek. Obnovení normální menstruace nebylo hned, ale ty vztekliny povolily fakt hodně.

  • 19. 5. 2010 16:19

    H. (neregistrovaný)

    Choť dozrála k rozhodnutí, že teď je ten správný čas?????????…koukam že Ty budes asi peknej podpantoflak…Mimino by melo byt vždy na domluve tech dvou lidi a NE, ze jeden z nich rozhodne.. a k tem spatnym naladem Tve manzelky- zajimavy je, ze spousta zen naopak si HA pochvaluje s tim, ze se jim menzes zpresnil, je daleko mene bolestivy apod… to ze nektera zena to snazi lepe bez prasku slysim uplne prvne…

  • 26. 5. 2010 0:18

    srab anonymní (neregistrovaný)

    Přesně tak, mateřstvím si bude huntovat *svoji* tělesnou schránku, narušovat *svoji* kariéru. Rozhodnutí kdy mít dítě nebo že „teď už jo“ je v prvé řadě její. Že dítě dřív nebo později bude, na tom jsme byli domluveni dávno, měli jsme i papír od úřadů že jsme svoji (jsme maličko staromódní, no…) tak co bych ještě řešil :-) Mě hodiny netikaj, aspoň ne tak nahlas.
    Ano, žena říkala, že s práškama byla perioda méně bolestivá – ale naopak ty epizody křečovitého iracionálního vzteku stály vážně za to. Na začátku nějaká nesmyslná výčitka/obvinění, spuštěná jakousi mou nevinnou poznámkou – pak několik dní tiché domácnosti, občas zpestřené nesmyslným dohadováním odnikud nikam, kdy jakýkoli můj argument překrucovala v útok na svou osobu. Nakonec ubrečený návrat do reality. Bylo to emočně vyčerpávající i pro mně.
    Podpantoflák? Rozhodně, a v mnoha ohledech programově. Je spousta věcí, o kterých nemám potřebu rozhodovat. Nemám potřebu mít pořád navrch. Když mám pocit, že mluví moc velké nesmysly, tak se postavím na zadní – chvíli ještě brblá a pak se uklidní. V zásadě se ale většinou shodneme.
    Poslední dobou už debatujeme ve třech, a protože je mládě prudič po mamince, s oblibou je nechávám, ať se hádají mezi sebou – oni se navzájem zabaví a já se na chvíli vytratím. Když mám v podvečer pocit, že matka ztrácí nervy a mladej začíná svému dramatickému ukňouranému ublížení opravdu věřit, seberu ho a vypadneme na chvíli ven, trochu prozkoumat okolí, zkontrolovat hřiště, chvilku se jenom tak potloukat a nikam nespěchat (do školky, domů, do vany, do postýlky).

  • 24. 5. 2010 19:39

    smile :-D (neregistrovaný)

    Tak tohle je nádhera …děkuji za takový přístup!!! a jen souhlasím … měla jsem hodně vážné zdravotní problémy a to jen díky HA, navíc návaly vzteku ,trucovitosti …prostě hnus …teď neberu prášky déle jak rok …a světe div se jsem naprosto v klidku navíc máme s přítelem skvělý sex takže nám bohatě stačí jeho „ovládání se“ a spermicidní krém Pharmatex …kdyby náhodou a navíc sme spokojení a nic nás netrápí … :-))

  • 1. 6. 2010 11:25

    ferda brablenec (neregistrovaný)

    na „vztekliny“ uz asi neni cas, dys je tu prcek … ale jinak (podle mne) pravdive a navic i hezky napsano, tak at se dari

  • 2. 6. 2010 16:08

    ja (neregistrovaný)

    A zazvonil zvonec a pohádky byl konec…

    Když byla podrážděná a HA ji nevyhovovala, měla po poradě s lékařem zkusit jinou. Výhodou HA je mimo jiné i např. pravidelnost cyklu a tedy určitá dávka jistoty, kterou mnohé ženy bez HA nepoznají. Už jen to jim dodává klid a sebevědomí.

    Mnohé ženy mají lepší sexuální apetit, přestanou dostávat migrény – ať ty smyšlené a nebo ty opravdové a tak podobně. Je jen na tom, aby si vybraly a vyzkoušely tu HA, která je pro ně ta pravá. A v tom případě by také neměly hledět na cenu (s kterou jim ostatně klidně může přítel pomoc).

    Ale to by chtělo spíš, aby se zde vyjádřily ty tisíce žen, které jsou spokojeny, než těch pár desítek či stovek, které nejsou spokojeny (protože šetří na ceně, nemají dobrého lékaře…) a nebo jejich neinformovaný přítel, který si myslí, že všechno ví a všechno zná.

  • 21. 6. 2010 14:37

    jita (neregistrovaný)

    HA jsem nikdy nebrala. Občas se s mužem v PPM dohaduji o pitomostech – v tu dobu mi to jako pitomost nepřipadá. Ale jak prohlásím, že mě bolí břicho, ví na čem je a ví, že potřebuju teplo na nohy a klid. Udělá mi čaj a nechá mě odpočinout si.
    Jsem dost nervák a tak když jsme se rozhodli, že bude mimi, byla jsem moc ráda. Jenže už 5 let se snažíme a nic. Dle různých rozborů mi tělo funguje jako bych brala HA. Možná je to svistvo ve vodě a nebo jím potraviny, kde je příliš mnoho soji a nevím o tom. Vědomě bych to nedělala, ale nevím kde bych koupila chléb šumava s nálepkou s podrobným složením… Mě ten domácí z různých pekáren nechutná. Šumava je šumava..

  • 27. 8. 2010 19:42

    a_nutty (neregistrovaný)

    Nemáte náhodou klon? Také bych si přála tak ohleduplného chlapa do života=)

  • 16. 5. 2010 11:33

    bez přezdívky

    Jaka hormonalni koncepce pro muze? O cem to zvanite? Jedine, o cem se kdysi mluvilo, byl jakysi pokus pred mnoha lety, kdy muzi kompletne ztraceli libido a meli problemy s erekci, navic si museli mazat prsa kremem s muzskymi hormony, aby nedopadli jak Dolly Buster.
    Nasledny pokus pred nekolika lety je snad ve stadiu klinickeho testovani.
    Pak pry existuji hormonalni injekce, ktere se moc nerozsirily a tak ani o jejich zdravotnim dopadech neni moc materialu na Internetu.
    Na trhu ale zadna hormonalni antikoncepce pro muze neni. Spousta clapu by ji pouzivala, kdyby byla. Jedina hormonalni antikoncepce pro muze je kastrace.


    A survey by the FPA on hormonal contraception last year found that one third of men said that they would definitely use a “male Pill” if one became available. (http://www.timesonline.co.uk/tol/news/science/medicine/article7124582.ece)

  • 2. 6. 2010 14:58

    ja (neregistrovaný)

    at do me ty pilule lejou po tunach, ja je velice rad budu pozirat a budu mit svoji jistotu, nez kdyz me nejaka fuchtle na par noci bude strasit tim, ze to nedostala a ze je to moje…


    Holt zenatej clovek chce mit svoji jistotu, jako mladik bych to taky vyuzil a nemyslim si, ze bych byl nejaky kurevnik. Ale spolihat se na normalne nespolehnutelne zenske, to s fakt neni rozumne. A kdyz to bude nejaka slepice, ktera je proti? No, jasne, spousta vykriku, ze „ji to nesedlo“… a pod… – Ma chodit k poradne/mu doktorce/ovi, aby ji predem radne vysetril. Dyt jich je tolik, ze maji na vyber. Ja nemam ani jednu moznost – krome nesukani a nebo nevratneho podvazani.


    Jasne, mame tu jeste gumu, jenomze… Jednak jsou ponekud male, druhak jsou docela slizke a neprijemne na dotek, dale se dost blbe nasazuji kdyz už ho tam mam spis strkat – rusi to jak muze, tak zeny. Ze to nektere pary povazuji za spestreni je jejich vec, vetsine to nevyhovuje. A navic, s gumou mi to bohuzel trva alespon dvakrat tak dlouho a ne kazda zenska to nejmin hodinu vydrzi.

    Pak tu mame problem „kam s ni“, kdyz skoncim… Ne ze bych se stydel, rudnul a pod., ale kdyz skoncim, tak mam na starosti jine veci, nez uzlovat gumu a nekam ji odkladat – a i zenska to vetsinou jeste oceni, kdyz hned od ni neutecu a jeste se ji nejaky cas venuju.


    Takze pilule sem, a zensky at si nevymysli, ze jin to nesedi. Jo, par jich muze byt, ale v naproste vetsine jsou bez problemu.

  • 31. 8. 2010 15:04

    yuyik (neregistrovaný)

    Můžu se k tobě jen přidat. S přítelem jsme chtěli začít sexuálně žít a tak bylo skoro samozřejmostí si nechat předepsat HA. Gynekolog se mě zeptal jen jestli nekouřim a v jaký cenový kategorii by se měla pohybovat. A už jsem šla s receptem do lékárny. Po půl roce užívání mě z ničeho nic začalo bolet v lýtku, že jsem až nemohla chodit. Nedalo mi to a zašla jsem si k doktorce. Ta mi udělala sono a zjistila že mám trombozu. Okamžitě mě poslala do Motola. Tam mi udělali pár vyšetření, pak mě dali na lůžko a začali píchat Fraxiparin. Podmínkou bylo se nehnout z postele, ani na toaletu, ani pro jídlo, ani opláchnout se, prostě vůbec. Týden jsem se nesměla hnout než se mi trombus rozpustil. Naneštěstí jsem uprostřed toho týdne dostala menzes. To už jsem byla tak zoufalá, že jsem doktory neuposlechla a na jedné noze jsem skákala na toaletu. Po 11 dnech mě pustili, doma jsem si ještě ůl roku píchala injekce. už to bude rok a půl a já stále chodím na kontroly. Brzy po tom co mě propustili z nemocnice mi zjistili, že to mám genetické – mám trombofílii (vyšší srážlivost krve). Nesmím brát žádné hormonální pilulky. Později jsem se dozvěděla, že kdybych to hned neřešila a měla bych smůlu tak jsem mohla zemřít. Až nedávno jsem zjistila že by gynekologové před tm než předepíší HA měli udělat test na trombofílii. A momentálně očekávám menzes, bojím se, že jsem v tom. Tak tohle je můj důvod, Proč nenávidím HA

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).