Byznys s oříšky strmě roste. Košík.cz představil privátní značku Mr. Nutly

5. 11. 2021

Sdílet

 Autor: Košík.cz
Spotřeba oříšků v Česku podle e-shopu Košík.cz roste a online trh s nimi se každý rok skoro zdvojnásobí. A podle odhadů expertů boom této superpotraviny není u konce – naopak se s ním rodí nový miliardový byznys. Toho chce online supermarket využít a do segmentu vstupuje se svou vlastní privátní značkou Mr. Nutly & friends.

Online supermarket Košík.cz zásobuje potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost po celé České republice. Nyní přichází s novinkou v oblasti online prodeje ořechů a sušeného ovoce. Bodovat chce především vlastním vývojem produktů, které v Česku nejsou běžně k dostání, zaměří se zejména na zdravé varianty.

Ořechy jsou populární, roste nákup na internetu

Různé druhy ořechů v mnoha variantách zpracování jsou populárním zbožím. Online prodej má v tomto sortimentu výhodu možnosti výběru z bohaté nabídky. Toho využívá Košík.cz a jeho nová privátní značka Mr. Nutly & friends:

„Oříšky lidé stále více kupují po internetu – láká je především široká nabídka i různé druhy balení. Momentálně je to jedna z nejrychleji rostoucích online kategorií. Se značkou Mr. Nutly tak Košík naskakuje do rozjetého vlaku, na druhou stranu vnímáme, že je tu pořád obrovské množství nevyužitých příležitostí,“ říká Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

A popisuje, že cíle nemají malé: Chceme pomoci přesvědčit Čechy, že oříšky patří do jejich jídelníčku. A těm, kteří svět mandlí, kešu nebo lískáčů teprve objevují, být důležitým partnerem k ruce.“

Součástí podpory značky bude nutriční poradenství

Právě poradenský element má být jedním ze silných benefitů nové značky. Cílit totiž chce nejen na zákazníky, kteří již zařadili oříšky do svého jídelníčku, ale i na ty, kteří si k nim cestu teprve hledají. Těm pomůže kompletní nutriční poradenství, které pro značku povede Adéla Tichá.

„Ořechy a semínka byly součástí lidské výživy odjakživa. Jedná se o přirozený zdroj tuků, které jsou nejbohatším zdrojem energie, obsahují také nemalé množství bílkovin udržujících naše svaly ve formě a hrajících podstatnou roli při fungování imunitního systému,“ popisuje nutriční specialistka. „V oříšcích nalezneme nespočetné množství dalších benefitů, jako vysoký obsah antioxidantů, které nám i v probíhajícím chřipkovém období či době covidové mohou napomoci bojovat proti virům a bakteriím.“ Benefitům, ale i úskalím konzumace některých druhů ořechů se podrobněji věnujeme v článku Proč výživoví poradci doporučují ořechy.

Mr. Nutly má přinášet vždy tu nejzdravější možnou variantu – ořechy proto nejsou máčené nebo slazené a sušené ovoce je nabízeno bez přidaného cukru a siřičitanů.

Značka nabídne několik velikostí balení

Privátní značka Košíku startuje s nabídkou více než dvou desítek oříšků a sušeného ovoce ve třech typech balení. Všechny jsou ve znovuuzavíratelných sáčcích, navržených tak, aby dokázaly samostatně stát ve skříňce nebo na poličce. Od většiny položek nabídne varianty po čtvrt, půl a kilu. S „kilovkami“ Košík cílí nejen na rodiny, ale myslí již na přípravy před nadcházejícími Vánocemi.

Zákazníci zároveň dostanou záruku takzvaného kalibru – tedy velikosti oříšků – což je důležité zejména při pečení nebo cukrařině. U semínek pak chce bodovat především velikostí balení, která nejsou na trhu obvyklá.

Pod privátní značkou chce Košík prodávat každý druhý oříšek

„Dnes jsou oříšky nebo sušené ovoce součástí asi každého pátého nákupu – velice často se však jedná o méně zdravé formy, především slazené nebo solené. Mojí ambicí je, aby se oříšky objevovaly ve většině nákupů a navíc výrazně převažovaly ty zdravější formy,“ plánuje Tomáš Jeřábek. „Zároveň budu rád, pokud už příští rok bude každý druhý oříšek prodaný na Košíku od našeho veverčáka.“

Nabídka od Mr. Nutly se má pravidelně rozšiřovat. Už brzy bude možné koupit si například oříškové mouky, granoly nebo oříšková másla a pomazánky. Do budoucna by se měl věnovat také vlastním snídaňovým a svačinovým mixům. Jen v následujících měsících by se měla nabídka zhruba ztrojnásobit a do budoucna by měl být Mr. Nutly hlavním dodavatelem oříšků pro celý Košík, plánuje online supermarket.

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).