Češi jsou přeborníci i v řadě dalších činností, než je v současné době lední hokej. Například v pití piva či ve facebookové blbosti. Sociální sítě a jejich možnosti odhalily v plné nahotě vlastnosti českého národa: odpor k jakémukoli placení za cokoli, účast na všem, co je zdarma či na co je sleva a touha po šmírování ostatních. Buďte si jistí, že jakmile na jednom z těchto prvků vytvoříte na Facebooku skupinu, do měsíce v ní máte desítky tisíc členů. Stačí jen slíbit hamburger za polovinu či se zaštítit odporem proti placení za Facebook.
Seriál o zmrzlině: Jak ušetřit při nákupu?
Podvodná skupina na zmíněné sociální síti, „Nová akce od McDonald's! Získej až 50% slevu na vše!“ přitáhla necelých 80 000 lidí. Princip klasický jako o skupin Kaluži, aby dotyční získali slevu, musí pozvat své kamarády a čím více kamarádů, tím větší sleva. Proti skupině se však ohradila firma McDonald's, která jasně prohlásila, že jde o lež, a to dokonce na své facebookové stránce. Firmě se nakonec podařilo prosadit zrušení podvodné skupiny.
Celý článek najdete na serveru Podnikatel.cz.