Zkrášlovací a kosmetické výrobky budou patřit při nákupu vánočních dárků mezi tři nejvyhledávanější komodity v internetových obchodech. Podle průzkumu společnosti GfK Czech preferují produkty pro krásu obyvatelé 9 ze 14 regionů České republiky.
„Možnosti nákupu vánočních dárků on-line plánuje využít 36 % Češek a Čechů mezi 15 a 49 lety,“ řekl Jaroslav Jíra ze společnosti GfK Czech. "Je to pro ně šance alespoň částečně se vyhnout předvánočnímu shonu a současně důkladněji vybrat, jak nejlépe a smysluplně investovat peníze do štědrovečerní radosti svých blízkých.“
Přečtěte si: Letos se na Vánocích šetřit nebude
První příčku si na pomyslném žebříčku vánočních dárků už tradičně drží knihy. K jejich nákupu na internetu se hlásí více než 33 procent respondentů prakticky všech věkových skupin.
Vedle knih a kosmetiky je velký zájem také o nákup hraček, elektroniky, CD, DVD a her do herních konzolí.
- Jak Vánoce ke jménu přišly?
- Zvrhlý advent
- Adventní věnce – symbol, nebo prostě dekorace?
- Tajemné vánoční postavy – bubáci pro Erbena
- Něco kapřích tipů a triků
- Trocha vánočního čarování – jednoduché jak facka
- Mor! Koledníkům vstup zakázán!
- Betlém – předchůdce pokojíku Barbie a Kena
- Proč, u Santy, právě stromek? (Od větví k plastu … a zase zpátky)
- Kdo nosí dárky? Vždycky jenom chlapi
- Štědrý den, konečně