Češi si k Vánocům kupují na internetu krásu a knihy

30. 11. 2010

Sdílet

Zkrášlovací a kosmetické výrobky budou patřit při nákupu vánočních dárků mezi tři nejvyhledávanější komodity v internetových obchodech. Podle průzkumu společnosti GfK Czech preferují produkty pro krásu obyvatelé 9 ze 14 regionů České republiky.  „Možnosti nákupu vánočních dárků on-line plánuje využít 36 % Češek a Čechů mezi 15 a 49 lety,“ řekl Jaroslav Jíra ze společnosti GfK Czech. "Je to pro ně šance alespoň částečně se vyhnout předvánočnímu shonu a současně důkladněji vybrat, jak nejlépe a…

Zkrášlovací a kosmetické výrobky budou patřit při nákupu vánočních dárků mezi tři nejvyhledávanější komodity v internetových obchodech. Podle průzkumu společnosti GfK Czech preferují produkty pro krásu obyvatelé 9 ze 14 regionů České republiky. 

„Možnosti nákupu vánočních dárků on-line plánuje využít 36 % Češek a Čechů mezi 15 a 49 lety,“ řekl Jaroslav Jíra ze společnosti GfK Czech. "Je to pro ně šance alespoň částečně se vyhnout předvánočnímu shonu a současně důkladněji vybrat, jak nejlépe a smysluplně investovat peníze do štědrovečerní radosti svých blízkých.“

První příčku si na pomyslném žebříčku vánočních dárků už tradičně drží knihy. K jejich nákupu na internetu se hlásí více než 33 procent respondentů prakticky všech věkových skupin.

Vedle knih a kosmetiky je velký zájem také o nákup hraček, elektroniky, CD, DVD a her do herních konzolí.

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).