Zároveň existuje podivné uspišování. Během několika málo let se odjezdy posunuly z „celá“.20 na „celá“.19 a letos jsou na „celá“.13. Podobně opačným směrem z Brna. Když se k tomu přidá posunutí odjezdů autobusů z průmyslové zóny do centra (výjimečně pro změnu opoždění), vyjde z toho nestíhání a hodina čekání na další vlak. Jak jsem zjistil, v podobné situaci jsou i jiní a reakce dopravců jsou převážně vyhýbavé až chlácholivé ve stylu „My víme nejlíp, jak potřebujete jezdit“. Abych si jen nestěžoval – ten integrovaný systém je v mnohém velmi příjemný. Jen škoda že je to na úkor delších meziměstských spojů a další zkracování se nedá dobudoucna vyloučit. Holt když se něco nakumuluje těsně kolem Brna (zmíněné dvojice vlaků kratince po sobě z Tišnova), někde jinde to musí chybět. A vezme se to těm vzdálenějším, kterých už tolik nejezdí, tak se to asi nevyplatí. A že nám zrušili „flamendr“ – poslední vlak kolem 23. hodiny z Brna, s tím se taky hodně těžko smiřuji. Vždyť by stačil ten malý motorový vagónek, co koneckonců kdysi ten spoj jezdil… Škoda těch koncertů a divadel. Vím, je nás málo, co jezdíme dále než do Tišnova. Promiňte mi dlouhé řeči, prosím.
Zkrátka tomu asi nerozumím nebo si ze mě někdo dělá dobrý den. Zajímalo by mě, nakolik je v tom hloupost, neschopnost, záměr, jaké jsou důvody či pohnutky autorů. Zatím jsem vyloučil logiku, dobrou vůli a zdravý rozum…
Pohoda, hezký den