zase se plive jen na ČD, žé? .. klasika.. proč taky někdy se tu neobjeví plivací článek na autobusové dopravce? taky mají své mouchy (a ne zrovna málo, třeba jančura ted zase omezuje nějakou linku- praha-hradec viz.idnes, jestli by to takhle dělal i železnici tak poštěš koště, něco ve smyslu "já si to klidně omezím ČD at si v 810ce vízí klidně vzduch a jednu babičku co se musí dostat k doktorovi).. ale vlastně ono je to moderní plivat pořád na ČD, takže se není čemu divit
..a nikdo se ale nepodíval na to že od nástupu pana Žaludy v roce 2008 do funkce se ČD stále zlepšují a modernizují, před žaludou prakticky neinstovalim až Žaluda a nový management přinesl do drah pořádek, ale zároven s tím onjevili novináři internet a pořád se na ČD plive =/
modenizace 0? ale no tak, šířite bludy..
regionovy sou co? spousta rekonstruovaných motorových vozů které sou jak nové, ted nově započatá rekontrukce starších vozů řady B, takové ty zelenéé.. hlavně na rychlících..
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/index_CD.php
máte tam dost rekonstrukcí..
aha, a kdo špiní a ničí vlaky? nádraží? zastávky? no zaměstnanci to fakt nedělají, to dělají jen a pouze nevychovaní cestující! ..vy byste snad měl donekonečna náladu opravovat furt ty samé zničené vagony, nádraží? opravíte.. a třeba za dva týdny je to často v tom samém stavu.. =/
btw.a co říkáte na autobusové zastávky? většinou to je jenom malý přístřešek, nic víc.. tam je stav Ok? Hmm? v zimě čekat na autobus? v horku čekat na autobus?
taky si myslíte že pan Jančura spasí českou železnici jako jiní? xD .. nojo, ono je to lehčí budovat firmu na zelené louce než přebírat (08, žaluda) zaldužené ČD a žaluda se svými kolegy dokázali vyvést čd z dluhů, nastartovat modernizace vlaků a nádraží, nákup nových vlaků, zahájit komunikaci s médii (kolik článků o čd bylo před rokem 08?)
Zelené vozy – no budiž, ty jsou celkem fajn, jen by tam člověk umřel na skrčeninu, když jsou obsazena všechna sedadla a nemáte celou čtverku pro sebe nebo ve dvou.
Vychovávejte cestující. Více dohlížejte. Ke pěknému a čistému místu se chováme opatrněji než k zanedbanému a špinavému (to je konstatování, nikoli omluva těch neopatrných a poškozujících). Když se ale ČD silně zbavily zaměstnanců, ti zbylí to nemohou zvládat.
Argumentace s autobusovými zastávkami je jako v tom vtipu, že „…A vy zase bijete černochy“. Mně vždycky doma říkali, ať si beru příklad z těch lepších a neutěšuji se tím, že je někdo slabší a neschopnější než já.
Jestli se dobře dívám, Jančurou poprvé argumentujete vy, nikoli Pája. Proč to sem taháte? Pokus shazovat svou – tedy Českých drah – neschopnost na někoho jiného?
Vyvést ČD z dluhů: Možná nemám dostatek informací, ale připomíná mi to podobenství o tom, jak sedlák, aby se zbavil dluhů, prodá svůj poslední traktor. Jestli myslíte zbavením dluhů prodej/odštěpení nákladní dopravy, je to jako s tím traktorem. Ale možná se pletu. Nevidím do toho tolik a nemám dostatek informací, tož mě betre prosím s rezervou.
Aldiku, pokud chcete být ČD, jichž se „jako“ zastáváte (možná je ale jen parodujete a zesměšňujete, s tím si nejsem jistý) užitečný, raději přestaňte diskutovat. Takovými projevy jim děláte medvědí službu. A pokud by taková argumentace souhlasila s oficiálním vyjádřením ČD, je to trapas a bylo by mi to moc líto.
A úplně nakonec: Víte, jak se zdraví ajznboňáci u nás?
- „ČD“
- „ČD“.
A víte, co to znamená?
– „Čekáš dlouho?“
- „Času dost.“
Pohoda, hezký den a krásný prodloužený víkend. Už se sem asi nebudu vracet. Mějte se hezky a něco pro to dělejte.
a to je zajímavé, kdyby regionovy byli fakt špatné jak někteří říkají, tak proč by je ČD asi pořád kupovali, respektive předělávali jejich předchůdce na regionovy? Hmm? ..
nojo, na zelezné bečka si taky stěžujete..
tak co proboha chcete? jaký vlak je podle ideální?? .. v autě nebo autobuse je člověk daleko víc skrčený, háže to po děravých cestách, kravál to dělá… fujj
problém je v tom že cestující zničí i nové elefanty, už sem tam viděl malůvky fixem =/
nákladní dopravu snad oddělil od čd jeho vlastník, ne? tedy stát.. samotné ČD nemohli nic dělat že jim odtrhli nákladní dopravu..
nojo, klasické plivance na ČD.. nazdar!
Proč by ČD pořizovaly Regionovy kdyby to byly šmejdy? Inu proto, že v podstatě všichni, kdo se v ČR motají profesionálně okolo železnic jsou staří kamarádi ještě z dob společného působení u ČSD a současný stav je jen pokračování ČSD jinými prostředky. Oficiálně jsou ty party dnes rozestrkané po mnoha (polo)soukromých firmách, protože tam jejich kšeftíky tolik nebijí do očí, ale jinak to funguje pořád stejně.
Ona ani původní 810 není žádný zázrak pokud je o poměr výkon mezi výkonem a hmotnostmi (vlastní, užitečné zatížení apod). Jenže Regionovou tomu dali na frak totálně – s těmi třemi dělňasy na ráno do kolbenky se neveze už jen 20 tun železa, ale rovnou 36 (nebo 60 u dlouhé verse). Míst k sezení je tam o cca 20 méně než v 810+010. Kravál to dělá v podstatě stejný jako 810
Přestavbou 810 na Regionovy tedy ČD vlastně snižují přepravní kapacitu. Kdyby dráhy ty peníze věnovaly na dokoupení nějakých dalších vozů, mohly by na některých tratích výrazně zvýšit hustotu provozu a tím zatraktivnit cestování po železnici lidem, kteří dnes místo hodinového čekání na dlouhou klasickou soupravu radši jedou autobusem nebo autem.
Žvásty o úsporách jsou opravdu jen žvásty – kolik km by musel ten vůz či jednotka najezdit, aby se projezdilo 20 milionů Kč? Samozřejmě, že aby to bylo fér, muselo by se počítat s tím, že nové vlaky taky nejezdí zadarmo a těch 20 milionů by se tedy muselo počítat proti rozdílu v provozních nákladech, ne proti jejich výši.
Kravál dělají auta a autobusy? No nevim, pokaždé, když jdu kolem nádraží, musím si zacpat uši aby mi od pískání brzdících nebo rozjíždějících se vlaků nepraskly bubínky. Jinak jo, jsem fanda vlaků, ale ne neprůstřelných českých drah, na které není nikde metr. S pisatelkou úplně cítím.
Oblibena argumentace CD, ze vlaky nici cestujici a nebozi zeleznicari tomu muzou jenom prihlizet, jenom dokazuje, ze pocit odpovednosti za vysledek je v tomhle podniku stale vec neznama. Jak byste se tvaril, kdybyste prisel do hospody se spinavym nadobim na stole a hostinsky jenom pokrcil rameny, ze „ty prece uspinili hoste…?“
Problém Jančury vidím někde jinde. Ukázal by, kolik je v ČD zbytečných přísavek, které se tam drží i díky odborům, které si pěkně mastí kapsy z pravidelných měsíčních odvodů.
Jeden příklad za všechny. Asi před deseti lety jsem s kamarádkou seděl v kiosku na nádraží a přišla za ní známá a mezi řečí ji řekla, že vydělává 17 tisíc čistého a to se v práci v noci prospí a ráno vymění pár cedulek na vlacích. Paráda
Aldiku, když už narážíš na autobusový zastávky … zastav se někdy na stanici Plzeň – Křimice, trať Plzeň – Cheb. Je to takové běžné bývalé nádraží, zděná budova, žádná plechová bouda. Dřív tam byl výpravčí, který zároveň prodával jízdenky. Teď je trať po rekonstrukci … a výsledek? Stanice bez obsluhy, čekárna uzamčená a komfort horší, než v tý autobusový zastávce, protože tam obvykle bývá uvnitř lavička na sezení. Tady se můžeš posadit tak maximálně na schody k nástupišti! Pokud nejseš cimprlich na svoje kalhoty, protože si je zaručeně ušpiníš. Takže tolik k modernizaci.
A Regionovy? Hmm, poprvé jsme byl zvědavý, co je to zač, když to stálo ve Svojšíně a mělo mě to odvézt dál. Vystupoval jsem otřesen a ohlušen. Zlatý originální akvárko, od toho jsem věděl co mohu čekat, tohle mě dost zklamalo. Subjektivně je souprava akvárka s přípojným vozem mnohem tišší, než ten paskvil, co z toho vznikl po rekonstrukci.
… a pokud tomu nevěříš, odsuzuji tě k trestu 50 km denně tam a zpět v Regionově. Přešly by tě silácký řeci.
„trest“ přijímám :-)
.. no ony by ty čekárny mohli být otevřené déle(klidně i nonstop), to by ovšem se tam nesměli scházet bezdomovci a jiné pochybné existence, a námitky že je můžou zaměstnanci ČD vyhodit moc neberu, člověk nikdy neví co ta osoba schovává pod bundou… eště by došlo k úrazu(a to je ta „lepší“ varianta)…
a policie když přijede tak je sice vyžene, ale zachvilku jsou tam zas =/
nejlepší by bylo aby nádraží přešli do rukou soukromých firem (byli tam třeba penziony, restaurace, supermarket…) a dopravce by si pronajímal jen nutnou část pro provoz (provozní prostory, pokladny, čekárna -bacha neplést s hlavní halou, čekárna=místnost kde se může v pohodě čekat na vlak a je tam nějaký komfort) …
… v konkrétním případě by bylo naprosto úžasné, kdyby ta čekárna byla otevřená ALESPOŇ NĚKDY … třeba jen odpoledne, dopoledne tam obvykle nejezdím. Ale abys zase nekličkoval: ta čekárna je NONSTOP ZAVŘENÁ.
Jo a abych nezapomněl, jak se cítíš po dvoutýdenním drncání v Regionově? :-)
P.
Pohoda, hezký den
ale pan Gř petr žaluda ani nikdo jiný z vedení nemůže vědět co dělají ty tisíce zaměstnanců kteří zabezpečují provoz vlaků denně.. však kdyby byl na místě čd třeba jančura a jeho regiojet, měl tisíce zaměstnanců, stovky vlaků.. tak neuhlídá co který zaměstnanec dělá :-)
..regionova je náhodou povedený vlak vzniklý rekonstrukcí ze starých 810tek a přípojných 010tek, takové „horší“ desiro, ale za daleko menší cenu :-)
Když je šéf, tak přece musí vědět, co jeho podřízení dělají. To je řízení. Dělat, kontrolovat, rozhodovat, plánovat a stále dokola. Pokud něco z toho vynechá, vypadá to jako v ČD nebo třeba na poště.
Opakuji: Regionova je sice hezký, pohodlný, ale nejhorší vlak, protože nejvíce rozhrkaný a hlučný: Samotný hluk motoru, skřípání a hrkání při jízdě, pištění při brždění…
Pohoda, hezký den.