tuhle negativní reklamu?To snad jsou opět zkušenosti z Prahy.U nás je obvyklé,že se dohodne druh a množství a cena, doba a způsob servírování a popř. způsob kontroly. A u nás na Moravě nikdo nemá zájem zákazníka šidit. Jde nám o pověst a o to,aby zákazník byl spokojený,protože jen spokojený zákazník je tou nejlepší reklamou a vrátí se nám zpět.Ale to v Praze a okolí asi ještě nevíte.
A druhá věc – tatarský biftek lze podávat jen na základě předchozího výslovného přání zákazníka.V normální nabídce,t.j. na jídelním lístku nesmí být – a tedy ani cena. Cena pravé svíčkové je cca 500,–.K tomu topinky,dnes drahý česnek,vejce a další koření,tak to dá bratru 200 k tomu a 100% k ceně na náklady a zisk není nic moc.
Uvědomte si, že už ne každý krade jako straka. Pokud si ovšem necháte dělat raut v hospodě za vesnicí, abyste ušetřili na svých drahých, které chcete pohostit stylem „za málo peněz hodně muziky“ a domlouváte si raut s chlapíkem, který má na hlavě zmijovku, tak se vůbec nedivím. Dělala jsem 10 v gastronomii a tyhle kecy mě vážně dostávají. Jo, jo, každý hospodský a každý zelinář je a bude, dle názorů ukřivděných jelimánků, prostě zloděj. Protože kdo si nestěžuje není čech, že? Zkuste si prostě vzít suroviny, ty nakrájejte, zpracujte, uvařte, vypečte, nazdobte si stůl a pak tady něco tvrďte. Kdo to neudělá – asi neuvěří. Nebo si raději dejte doma chleba s máslem a lahvoně :-) Čus
Podobná potíž je hlídání společného účtu v restauraci nebo hospodě. Určitě se vám to stalo, sedíte do pozdních hodin s partou, všechno se píše na jednu účtenku, lidi postupně odcházejí, nesledujete, ani co vám personál zapíše, ani co kdo zaplatí. Poslední nebožák pak obvykle platí mnohem víc než vypil nebo snědl a těžko zjistí, jestli ho ošidil personál nebo se kamarádi zapomněli.