Děkuji za připomínky. Oblast módy mi ale není zcela neznámá, už nějaký čas spolpracuji s jednou galanterijní firmou a poměrně nedávno jsem pro ni zjišťoval z různých zahr. zdrojů, jak jsou současné světové trendy, zvláště v bižuternictví. Zmínka o módních žurnálech je jenom v perexu (který nevytvářím), nicméně když si zadáte do vyhledávače např. "podléhají svatby módě", najdete spoustu zmínek o tom, že módě podléhají i svatební fotografie, kytice, účesy, dorty, šaty...
S reklamami je to míněno tak, že používá obrazy, které jsou pro diváka v daném období přitažlivé (a proto trendovní), přitažlivé je pro nás to, čeho si ceníme a v případě dětí si toho ceníme možná proto - a to už je spíš jenom úvaha - že jich je čím dál míň. A méně si společnost cení starých lidí (možná i proto, že jich je čím dál víc).