Tipuji to na:
@Tesco: máte dobrý chléb a údajně populární, dejte nám ho na zkoušku.
@pekař: huráá, super, tady je
@Tesco za měsíc: OK, osvědčil se, teď budeme řešit nákupku. Za tyhle peníze ho nechceme, musí stát polovinu.
@pekař: to nejde upéct!
@Tesco: musí, ostatní dodavatelé to umí.
@pekař: kvalitně to nejde upéct
@Tesco: vaše věc. Berte nebo nechte být.
@pekař: dobře (a dodá jim šizený produkt za polovinu)
Výsledek?
Tesku je to jedno, má širší sortiment a nikdo nemůže říct, že mu v nabídce něco chybí.
Pekař se zařadil mezi vydíratelné dodavatele a jeho původně kvalitní značka je degradovaná na šmejd. I kdyby dál pekl do svého krámu původní kvalitu, hromadu lidí odradil. V Tescu ten chléb stojí stejně, stejně se jmenuje, peče to ten samej, tak nikdo rozdíl hledat nebude.