Dobrý den, přikládám odpověď výrobce Milka - spol. Mondelez pro Vitalia.cz:
Portfolio značky Milka je v současné době ohromně široké a čítá nejenom tabulkové čokolády, ale i nejrůznější bonboniéry, sezónní nebo sušenkové produkty. Před dvaceti lety bylo mnohem užší.
Vývoj receptur naší vlajkové značky a speciálně tabulkových čokolád je něco, k čemu přistupujeme skutečně jenom velmi výjimečně. Pokud se k tomu rozhodneme, tak takový krok vždy nejprve pečlivě ověřujeme, a ještě před uvedením na trh detailně zkoumáme reakci spotřebitelů. Pokud spotřebitelé reflektují, že produkt před dvaceti lety chutnal jinak, je potřeba připomenout, že individuální chutě se vyvíjejí v souvislosti s věkem. Starší lidé často upřednostňují tmavé a méně sladké varianty čokolády. Právě pro ně jsme před časem rozšířili naši nabídku o produkty Milka Darkmilk, což je čokoláda s vysokým podílem kakaa. Ale jsou i další faktory, například co spotřebitel konzumoval bezprostředně předtím či při jaké příležitosti. Jinak nám chutná produkt zhltnutý narychlo a jinak produkt, který máme čas a příležitost si vychutnat.
Nejvíce tabulkových čokolád je z Rakouska a Německa. Na obalu zemi výroby neuvádíme, není to naše povinnost.
Odpovídala Gabriela Bechynská, Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary, Mondelez Europe Services GmbH – odštěpný závod Česká republika
20. 4. 2021, 12:12 editováno autorem komentáře