Vážený pane Valento,
nás se nebojte, nejste na řadě. :-) S ohledem na obsah Vašeho webu by se nám i příčilo proti tomu efektivně vystoupit s "našimi nástroji" s ohledem na to, co všechno "krásnějšího" je všude kolem nás.
Stran práva Vás musím ujistit, že je naprosto jednoznačné. Tu mlhu tady zcela úmyslně někdo dělá, aby se bylo pořád možné "doplňkářům" na co vymlouvat. Proto tuto praxi systematicky napadáme a předkládáme soudům, abychom tuto lobbisko-úřednickou mlhu rozptýlili. (Pokud máte problém s výkladem a nejasnostmi evropských nařízení, zeptejte se třeba v Německu, tam platí stejné unijní právo a žádná velká mlha tam kolem toho není. Naše advokacie vám řekne jen to, co si myslí naše správní orgíány. A to je velká interpretační taškařice...)
Váš nápad se mi nicméně velmi líbí, a to v mnoha směrech. "Dejme každému co si přeje a přijde vybrat." Je to výborná strategie s ohledem na jednu skutečnost: S tímto přístupem totiž nemusíte vnucovat lidem primárně klamavou reklamou řešení konkrétního problému vašim konkrétním výrobkem. Tuhle špinavou práci, za Vás totiž odvede reklama jiných výrobců a Vám stačí propagovat - Lidé, všechno, co už víte z reklamy jiných si k nám teď přijdtě jenom co nejlépe poskládat. :-) Prima! Přijde mi to po právní stránce jako vtipné a humorné řešení regulace. - NEBUDOU VÁS MÍT VŮBEC RÁDI! Dle mého názoru to velmi rychle udělají velcí výrobci také. A půjdou níž s cenou s ohledem na reálné režijní náklady.
Výzvu k přímé spolupráci musím odmítnout, máme ji přímo zakázanou našimi interními pravidly spotřebitelské organizace. Možná se někdy potkáme na odborných akcích, kongresech či seminářích.
Držím Vám tedy překvapivě palce a zavírám oči. :-)