A ještě jedna věc mne napadá mimo linku:
protože budete tvořit lidem produkty "na míru" vystavte na svém svém webu tyto výrobky s tím, kdo přímo si je objednal a TAKTO poskládal. (Se souhlasem Vašeho ZÁKAZNÍKA, kterému za to dáte třeba jednu pixličku zdarma.)
Lidé si tak budou moci u Vás nejen sami poskládat co chtějí, ale třeba si vyberou ze seznamu i přípravek, který si pro sebe u Vás již poskládal někdo jiný. třeba taková šajba, jako je:
Doc. Ing. Otokar Hrnčárek, MBA, LLM., zátupce oddělení farmakologického výzkumu přední laboratoře LAB-TEST testující účinky nadějných nových preparátů na zdraví člověka i jeho čtyřnohých miláčků!
nebo
MUDr. Jan Vavrečka, vědecký pracovník v oblasti ochrany spotřebitele, vrozeně hnusný kritik a skeptik vůči všem doplňkům stravy, co jich v lékárnách jen je - ALE U NÁS SI SÁM PRO SEBE A PRO SVOU RODINU POSKLÁDAL TEN VŠIVÁK TAJNĚ TOHLE !!!
:-) To je taký dobrý tah na důvěru. Můžete pak dělat hitparády a žebříčky TOP-TEN spotřebitelských produktů i rozhovory s jejich autory. Vtáhnete lidi "do šance" vytvořit pro ty ostatní "svůj recept". Podívejte se jen jak senzačně tohle funguje v klasickém kulinářství a vaření v TV.
S konečným pozdravem,
JV