Ono to ani není o tom, kdo by o takový produkt měl zájem, ale kdo je ochoten ho zaplatit – tedy připlatit si za to, že budu mít speciální produkt (a tady je úplně jedno, jestli jde o hotel/cestu bez dětí, seniorů, popř. jiných skupin) a jestli takových zájemců bude dost na to, aby se vyplatila ztráta jiných cílových skupin.
Naštěstí se to dá hodně „vytřídit“ zvolením dovolené mimo sezónu, ale i tak mi vadí, že vyhledávání takových hotelů není tak jednoduché, jako vyhledávání hotelů, které se naopak specializují na rodiny s dětmi, to stačí ve vyhledavači zaškrtnout příslušnou kolonku (vyhledávám na německých serverech, tam je to „familienfreundlich“) a vyřešeno. Opačnou kolonku tam bohužel nemají a tak je to spíše dílem náhody (narazil jsem na hotel a Jamaice, kde byl zakázán vstup dětem do 12 let) nebo tipu od jiného cestovatele.
Ale s tím jak roste podíl singles se domnívám, že tato skupina bude pro hotely a následně cestovní kanceláře čím dál tím zajímavější, takže se s takovými nabídkami budeme setkávat v budoucnu určitě častěji.