My na ZŠ měli matykářku, co věděla co říká. Nedělala jen matematiku podle osnov. Měla také matematický kroužek – nebylo to doučování, bylo to spíš prohloubení toho co se bralo v hodinách a bylo to zábavnou formou. Nevím jak by jste dostal na školy odborníky. To by muselo být nějak danné. Pokud na základce děti vědí o počítačích více, než učitelé a rodiče, není to o tom, že učitel musí být geniální v práci s počítačem. Je to spíš o tom, že některé děti tráví celé dny u počítače na úkor učení se jiných předmětů a pohybu. Na to učitelé nemají čas, měli by si každou hodinu připravit dle toho jaký je charakter třídy(ne každý to dělá), mají rodinu, ženy musí uvařit, uklidit, vyprat, vyžehlit.
A počítače to téma samo pro sebe. Svět počítačů je velmi rozsáhlý. Takže pokud jedno dítko bude psát internetové stránky, jiné programovat a další zase si hrát s grafikou – jsou to 3 různé obory, 3 různí odborníci. Všechny obory se rychle vyvíjí a bohužel tohle zachytí člověk pracující přímo u zdoje, ale učitel ne. Ti stojí stranou – mají dětem ukázat rozmanitost toho světa nemohou je učit podrobnosti. Ne každé dítě má doma počítač s internetem a ne každé dítě, která to doma má ho umí efektivně využívat. Většinou objeví ICQ a je konec. Tráví dny dopisováním si se spolužáky, kteří bydlí naproti přes ulici. Místo, aby se sebrali a šli udělat ven nějakou lumpárnu. Abych řekla pravdu. Raději bych, kdyby mi sousedovic kluk vyrazil mičudou okno, než aby jako to dělá dnes zpomaluje přístup k internetu. Já ho potřebuji pro práci a když chlapec přijde ze školy během chvilky mi rapidně klesne rychlost a spolehlivost spojení.