Dá to zabrat najít lékaře, který nejen rozumí své práci, ale také chce a může mluvit s pacientkou. Ale když už se jej podaří najít, pak lze aplikovat to, co je v článku. Neházela bych ale vinu jen na nekomunikativní typy lékařů. Některé pacientky berou lékařské služby jako zboží v regálech supermarketu. Je to taky jejich část viny, že se nezajímají o obsah léků, které berou. Možná, že by část tohoto problému vyřešily nějaké dotazníky. Přeci jen žijeme v době elektronické. Někteří lékaři mají na svých webech ke stažení formuláře pro přijetí nových pacientů, kde se řeší rodinná anamnéza atd. Ušetří to čas, pacienta to přinutí se nad tím zamyslet. Lékaři to ušetří úsilí. Oběma to šetří čas. A procpat do takového formuláře i trochu informací o rizicích léku (v tomto případě antikoncepce) by už pak bylo vcelku jednoduché.