Názor k článku Uslintaná madla, špinavé vozíky a mrtvolky myší pod pokladním pásem od Karin - Dezinfikovat madlo po každém zákazníkovi je extrém, který...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2012 10:28

    Karin

    Dezinfikovat madlo po každém zákazníkovi je extrém, který snad nikdo nevyžaduje (a pokud je zákazník takto extrémně citlivý, může si s sebou nosit antibakteriální ubrousky), ale třeba mně osobně by úplně stačilo, kdyby se ty košičky a vozíky jednou za čas aspoň ostříkaly vodou. Protože například v "našem" Tesku je vidět, že košíky se nemyjí nikdy, jsou v nich nechutné skvrny, jak se tam občas někomu něco vylije nebo rozbije, jsou na nich přischlé zahnívající zbytky potravin, kolikrát je ten košík i prasklý... Do toho si mají lidi dávat jídlo?

    V Intersparu mají sice košíky s madly s údajně antibaktekteriální úpravou, ale co je to platné, když se občas nevymyje vnitřek, takže v něm zahnívají ty zbytky...

    Já nejsem štítivá, ale co je moc, to je moc. Ale lidi jsou většinou asi zvyklí, protože si nás asi zatím stěžovalo jen pár a to pro ně není dostatečný stimul :)
    Někdy mám dojem, že lidi tady jsou většinou taková prasátka, kupují si k jídlu napodobeniny potravin nebo produkty vyrobené z neprodejných zbytků, dávají si je do špinavých košíků...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).