Informační recepce v pardubické nemocnici

10. 4. 2009

Sdílet

Většina moderních nemocnic České republiky disponuje informační recepcí pro klienty, kteří tam přicházejí buď s vlastním problémem, nebo se svými blízkými. Recepční by jim měla umět poradit, dodávat důvěru a zbavovat je případného strachu. Přesně takové ambice má nově zřízená informační recepce v Pardubické krajské nemocnici, kterou tento čtvrtek otevřel ředitel nemocnice Josef Šimurda společně s hejtmanem Pardubického kraje Radko Martínkem a radní Markétou Tauberovou. Po slavnostním zahájení…

Většina moderních nemocnic České republiky disponuje informační recepcí pro klienty, kteří tam přicházejí buď s vlastním problémem, nebo se svými blízkými. Recepční by jim měla umět poradit, dodávat důvěru a zbavovat je případného strachu. Přesně takové ambice má nově zřízená informační recepce v Pardubické krajské nemocnici, kterou tento čtvrtek otevřel ředitel nemocnice Josef Šimurda společně s hejtmanem Pardubického kraje Radko Martínkem a radní Markétou Tauberovou. Po slavnostním zahájení provozu se představitelé krajské samosprávy setkali s členy kolegia a s vedením nemocnice.

Uvidíme, zda se tato provozní novinka setká s pozitivním ohlasem návštěvníků.

Autor článku

Své profesní působení v médiích zahájila v týdeníku Reflex. Pracovala v kreativním týmu TV NOVA a vedla sekci Sport a relax serveru Vitalia.cz vydavatelství Internet Info. Podílela se také na jeho dalším projektu, serveru 120na80.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).