Interspar, normální stav, kdykoliv tam jdu vždycky na něco narazím. Běžné to je u limonád, velký nápis Mattoni za 12 korun a malinkým písmem příchuť pomeranč, natož pod cedulí jsou všechny možné druhy ale po pomeranči nikde ani památka. V létě jsem se tam s nima hádal na téma džusy, měli akci Relax 2 za cenu jednoho. Samozřejmě jen pro jednu příchuť která zrovna jako na potvoru byla vyprodaná. Nebo že by vůbec neexistovala? Okolo cedule samozřejmě krabice s jinýma příchutěma.
Ano, tohle je dalsi oblibena finta i v Bille. To uz podle me delaji zamerne. Napriklad sleva na susenky Opavia (ovsem pouze jeden druh), do kose se "slevou" ale nasypou vsechny druhy, takze to vypada, ze sleva je jakoby na vsechno.
Nejhorsi je, ze tento zpusob evidentne podvodneho jednani je v dnesni spolecnosti uz bran jako samozrejmost a obecne tolerovan. Vzdy si pritom vzpomenu na film Volny pad ...