"Všimli si Itálie, která se potýká s imigrací již přes deset let, a přesto nezavedla povinnost očkovat?"
????????????????????????????????????????????????????
tsd
P.S. Je málo zemí v Evropě, kde by od přistěhovalců nevyžadovali povinné přeočkování i na nemoci, které se v dané zemi očkují dobrovolně. To jen na okraj.
Jen by mě zajímalo, zda všichni uprchlíci, kteří vesel proudí do naší země a okolních zemí, absolvovali všechna povinná očkování jako naše děti. Když naše dítě nepodstoupí tu očkovací mašinérii, pak rodiče budou pokutování, dítě bude prakticky vyloučeno z kolektivu. Pochybuji, že uprchlíci vůbec nějaké očkování mají a jistý pan Dienstbier jim chce umožnit naprosto volný pohyb všude. Tomu se říká spravedlnost.
Máte naprostou pravdu. Většina z nich asi očkování nemá a o jejich zdravotním stavu nejspíš nevědí nic ani oni sami. Navíc když vidíme za jakých hygienických podmínek putují, bylo by dost nepravděpodobné, že jsou všichni v pořádku. Ten ležérní přístup bych našim politikům a potažmo hlavnímu hygienikovi dost vytýkal.
Něco jiného je, když požádají o azyl a projdou procedurou, jejíž součástí je i vyšetření a povinné očkování. Problém je v množství těch lidí. Ale na druhou stranu musím přiznat, že mnohem větším zdravotním rizikem je návrat našich nechráněných turistů z exotik.
Ti zde totiž mají úzké rodinné i pracovní kontakty a v případě zavlečení nemoci "lepší" podmínky šíření. S běženci se nikdo obvykle blízce nestýká takže funguje určitá forma karantény. (teda kromě policistů humanitárních prac. atd.)
tsd
Co nám o tom říká největší ochránce lidských práv a odmítačů očkování:
http://llp.cz/2014/06/reakce-na-tvrzeni-ministerstva-zdravotnictvi-a-poslance-hegera-o-nutnosti-povinneho-ockovani-v-detske-skupine/
Takže ANO v Itálii jsou 4 povinná očkování a tvrzení, že v Itálii ani po deseti letech soužení s vlnou běženců nezavedli povinné očkování je buď lež nebo neznalost. Vyberte si. V každém případě bych i k ostatním tvrzením v článku přistupoval s velkou obezřetností, zda se nejedná o manipulaci.
tsd
Dobrý den, na nepřesnou formulaci ohledně očkování v Itálii mě autorka upozornila již dopoledne, nebyla jsem u počítače, proto to bylo upraveno až nyní. Správná formulace je: Všimli si Itálie, která se potýká s imigrací již přes deset let, a přesto není očkování vyžadováno pro vstup do MŠ? LK, Vitalia.cz
Krom toho se nedá dost dobře vysvětlit jak souvisí příliv imigrantů s povinností zavést pro vstup do MŠ povinnost očkovat. To se vám moc nepovedlo paní Krbcová.
tsd
P.S. Imigranti v Italii jsou totiž jediní, u kterých je zaručeno, že jsou opravdu očkováni, pokud azyl dostanou. Ti neregistrovaní zase nedostanou děti do školky. Tak se to pokuste vysvětlit jinak než pouhou špatnou formulací.
Dobra, byl jste vyslysen a text byl uveden na pravou miru. Vec kterou Vy by jste nikdy neudelal, Vy by jste zaklickoval a nic nepriznal. Kazdopadne pokud pujdeme do detailu. V Italii se ta povinnost za poslednich deset let nemenila predpokladam. Tudiz na zaklade prilivu imigrantu Italie nesahla k zprisneni. Coz znamena jedine - Italie nepocituje obavu z imigrantu respektive jejich nemocnosti. Ostatne dost pochybuji ze vetsina z nich neni ockovana. Ono se totiz ockuje i mimo zapadni zeme, tento vydobytek alopaticke mediciny totiz muze vydelavat penize vsude po svete. Takze proc by to melo byt u nas jine? Navic sam pisete, ze migranti jsou urcitym zpusobem v karantene, souhlas, coz opet ukazuje na to, ze napr. pan ministr Nemecek vypustil zjevnou nepravdu pri svem projevu ve snemovne pri projednavani novely nebot strasil migranty. A s nim dalsi exemplare co se tam za nase penize flakaji.
Minimálně s větší polovinou toho co jste napsal se dá souhlasit. Ale jeden z nepravdivých předpokladů je popis situace v posledních deseti letech, kdy byla situace naprosto zvládnutelná "selanka" proti tomu, co se odehrává v posledních měsících.
Myslím, že teď už pociťuje obavu nejen Itálie, ale celá Evropa.
A v tom měl ministr částečnou pravdu.
tsd
Obava nic neznamena. Fakta jsou dulezita. A fakta nehovori o nicem z ceho Vy a pan ministr mate obavu. Takze proc byl senatni navrh smeten? Protoze nesmyslne obavy, asi tak. Posledni info rikaji, ze migranti nejsou z epidemiologickeho hlediska nebezpecni, coz jiste sam vite. Takze zde se ze strany pana ministra jednalo o pouhe straseni obyvatelstva nepodlozenymi tvrzenimi.Co takovy clovek dela na takovem postu?
Obdivuji vsechny rodice, kteri jen nekritizuji a opravdu jdou za poslanci a vysvetluji a vysvetluji...Neni to marna prace, i kdyz pak hlasuji podle prikazu, treba se v nich nekdy neco zlomi a strane se postavi..Lidi by si meli stat za svym nazorem,
rikat ho nahlas a otravovat je tak dlouho dokud se to nezmeni..To je stejne jako s uprchliky, kdyz budeme sedet na zadku a nadavat jen v hospode, budou z nas ovce a vlada si bude delat co se ji zlibi. Toto je ukazka, ze to s nami neni az tak zle, jeste se najde par lidi, kteri se ozvou! Budme jim vdecni. Je jich malo..
Take se pripojuji k obdivu a dekuji velice pani autorce, ze takto bojuje i za nas, za rodice kteri chceme individualni pristup a dite ve skolce. Ja valil oci, co nekteri poslanci predvedli. Na druhou stranu me jich nekolik prijemne prekvapilo, ze se problematice venovali a na zaklade tohoto nasledne hlasovali.
Vážená paní Málková,
velmi Vám děkuji za článek a hlavně za snahu o osvětu mezi poslanci. Přiznám se, že jsem patřila k naivnější části populace a věřila, že požadavky senátu budou vyslyšeny. Dění kolem novely o očkování vnímám jako výsměch rodičům a uplatňování autoritativní moci, a to by mělo být nepřípustné. Jsme opravdu jedinou zemí, kde nám v otázce očkování lžou tak masivním způsobem. V žádné sousední zemi není uplatňován tak represivní systém sankcí. Ministerstva zdravotnictví si tam totiž nedovolí diskriminovat děti. Jako neopodstatněnou diskriminaci tyto represe vnímám, protože k nim neexistuje žádný medicínský důvod. Selským rozumem lze vyvodit, že když v zemích kolem nás neočkované děti do kolektivů chodí a epidemie se nekonají, něco na informacích zde zavání. V momentě, kdy se uplatňuje argument kolektivní imunity a v tisku vyjde článek o tom, že vakcína není tak účinná, jak se čekalo a vytváří bacilonosiče.... . Bohužel u nás dochází k překrucování informací a faktů za účelem vyvolání strachu u rodičů, kteří jsou pak snáz manipulovatelní.
Pevně věřím, že tato situace nebude trvat dlouho.
Je to jisté, prokazatelně se zřídil monopol na Infanrix Hexa, sehnat v ČR něco jiného je takřka nemožné, je nutný individuální dovoz ze zahraničí.
Kapitalistický monopolní disitributor by prosazoval původní model z 80. let minulého století, na každou nemoc jedna vakcína, v součtu by tak dostal více peněz.
Bohužel ve vašem příspěvku je mnoho omylů.
Pravda je, že k sankcím neexistuje medicínský důvod. Je to represe a důvody jsou politické a praktické.
K očkování samotnému však existuje medicínských důvodů hodně.
Epidemie se v okolních zemích, kde z důvodu dobrovolnosti poklesla u některých nemocí proočkovanost na kritickou mez, začínají objevovat a jsou častější. To ani nemá cenu zmiňovat současnou krizi s přílivem běženců. Již dlouho tvrdím, že jsme nemohli současný stav považovat za něco konstantního a neměnného. Jednou jsou to povodně, jindy války, nyní běženci. Utěšovat se tím, že se nás to nemůže týkat je krátkozraké. Očkování je prevence a i prevence pro takové situace i když za normálního stavu věcí se dokážeme ukolébat a tvrdit, že je zbytečné. NENÍ.
tsd
http://www.szu.cz/uploads/documents/CeM/Zpravy_EM/23_2014/08_srpen/288_spalnicky.pdf
třeba např.
Pozorně prostudovat.
tsd
Takyskorodochtore, pozorně jsem - dle rozkazu - nastudovala Váš odkaz :)
Závěr: očkování proti spalničkám jaksi nefunguje, jak by teoreticky mělo ...
Nefungovalo v minulosti, nefunguje ani dnes.
A tak budeme marně doufat, že bude fungovat v budoucnu?
Vaše heslo: OČKOVÁNÍ 3X ZDAR! PŘÍŠTÍ OČKOVACÍ PĚTILETKU SPLNÍME NA 120%, I KDYBY NA CHLEBA NEBYLO!!! ZDAR-ZDAR-ZDAR!!!
Kdybyste pozorně prostudovala, určitě byste zaregistrovala 2 následující fakty.
1) U nás dostali spalničky lidé, kteří nebyli dostatečně, nebo vůbec očkováni.
2) V r. 2013 se evropské země na západ od nás podílely na výskytu nemoci 90ti %.
Hádejte proč? Jestli ono to nebude tím, že díky dobrovolnosti očk. mají ve svých kalendářích trochu bordel.
Stejný bordel, jaký u nás nestal v 70tých letech.
tsd
... a tak já se dočetla: /v rychlosti cituji z Vašeho odkazu/:
Ad 1):
"Mezi nejvíce postižené patřili vakcinovaní"
Dále pak: "Důvodem spalničkové epidemie je velmi pravděpodob-
ně souhra několika nepříznivých skutečností. Omezená cir-
kulace viru ve vysoce proočkované populaci znemožnila
přirozené promořování a booster postinfekčních či postvak-
cinačních protilátek"
"Virus spalniček existuje v jediném sérotypu, ale geno-
typově se jednotlivé kmeny liší. ..."
K bodu č. 2 se vyjádřím v jiném příspěvku
Ad bod 1) - lžete
za a) pan Trmal v vámi linkovaném dokumentu nic takového netvrdí
za b) ten samý autor má tuto prezentaci: http://www.vakcinace.eu/data/files/hradecke_2014/trmal.pdf - doporučuji vaší pozornosti stranu 8 a 9
Ale vždyť přeci zdejším bio matkám a zeleným otcům je srdečně jedno, jaká je realita. Oni prostě chtějí žít ve světě bez vakcín a bez zákonů omezujících jejich svobody.
Vypočtu vám následné reakce:
1) Jaký Trmal, ten pohrobek hygienického socialismu
2) Jste troll a s trolly se nebavím ( že pane JB)
3) Máme úplně jiné informace a ten pan doktor, který epidemii zvládl ničemu nerozumí, ale naši zpravodajové ano.
4) Všechno zařídila farma lobby, aby se prodalo víc vakcín.
První nakažení byli agenti výrobce, kteří se vetřeli na happening.
5) Stalo se to proto, že vakcíny nejsou účinné a očkování je k ničemu.
6)7).....
tsd
"Vývoj epidemiologické situace však nasvědčuje tomu,
že díky epidemiím, které již od roku 2010 velkou měrou
postihují evropské země, je termín eliminace 2015 v ohrožení
(10 271 případů v roce 2013 – 91% podíl Holandska,
Itálie, UK a Německa). Od počátku roku 2014 se epidemie
spalniček začínají nečekaně objevovat i v zemích, kde byl
dlouhodobě nízký či nulový výskyt onemocnění jako v Litvě,
České republice, Kypru, Belgii, Dánsku, Polsku a Islandu"
Špatně čtete, nebo číst nechcete.
tsd
Ale my se tady celou dobu bavíme o spalničkách milý studente.
Politická cesta k těmto změnám v této zemi může být úspěšná pouze tehdy, pokud takovou změnu bude nahlas požadovat již opravdu velká masa veřejnosti - statisíce lidí. 2-4 desítky tisíc lidí bez špinavých peněz tlačených přes lobbisty k politikaření opravdu nestačí.
Doporučil bych dosavadním aktivistům na tomto poli věnovat 2 roky mnohem více úsilí v oslovování veřejnosti než politiků. To téma je u nás stále ještě dostatečně "zavřené" i na úrovni reflexe veřejnosti. Donald Trump už pochopil, že v USA tohle téma masám veřejnosti už vzdálené není a zatáhl si očkování a autismus do své vlastní prezidentské kampaně.
Tak predevsim ty slizouny penize na kampane od firem produkujicich ockovaci latky vynesla az do pozadovanych kresel. Pak podle toho hlasuji a bez skrupuli pridavaji dalsi povinna ockovani do kalendare. Krasna ukazka jak je "prospesny" lobbismus. Pan Trump ackoliv si o nem muzeme myslet cokoliv to zapotrebi nema, muze s takovymi lidmi vyrazit dvere.
Myslím, že část budoucí generace bude placena farma-průmyslem, stejně jako jiní budou placeni třeba automobilovým průmyslem.
Protože už nyní sklízíme plody západní civilizace ve formě různých civilizačních chorob a všeobecného tělesného úpadku, je otázka jestli bez farmaceutického průmyslu vůbec nějaká budoucí populace bude. Vezměte si třeba neplodnost. Bez antidepresiv, Viagry nebo umělého oplodnění asi brzo vyhyneme. (možná za ten příliv lidí z východu budeme jednou vděčni, ale zatím raději ne)
tsd
Civilizacni choroby jsou choroby z chemie jiz pouzivame. Takze, chemicky prumysl, ktery je prakticky vsude je ten problem. Farmaceuticky prumysl neni dnes nic jineho nez chemicky prumysl. Budoucnost je mozna pouze bez nej, pripadne s nim, ale jako marginalni a doplnkovy pro skutecne zavazne problemy. Neplodnost - ciste telo zbavene chemie opet plodi, to je zazrak co pane tsd. Vase modla lidstvo nici, to je bez debat. A ten priliv migrantu? Chudaci, dopadnou stejne jako mi, toxicke latky totiz poskozuji vse zive bez vyjimky
zda farma-průmysl je za současného způsobu fungování až takové terno si nejsem jistý. Vezmeme-li například Vámi zmiňovanou neplodnost. Čím dál častěji se dává do souvislosti s antikoncepcí, mužská ochablost je spojována s léky na vysoký tlak.
Co se očkování týče, způsob jakým je provozováno v ČR je cítit vším možným jen ne zájmem o blaho a zdraví dětí. A využívat uprchlickou vlnu k obhájení našeho schématu očkování mi připadá jako zneužívání situace. Norsko přijímá uprchlíky již léta. Očkování je tam dobrovolné, sankce nejsou, epidemie také ne. Očkuje se pentavakcínou 2+1, přeočkování 7 let a 15, MMR 18 měsíců a 11 let. Tak proč se u nás rvou do dětí 4 hexy a donedávna v batolecím věku 2 MMR?
Nezlobte se, ale nemáte tak úplně pravdu. Civilizační choroba je vysoký tlak. Jak se k němu propracujeme je jasné. Léky jsou pak nezbytné pro přežití, tak to neuvádějte jako příčinu. Nebo si vyberte, buď mozková cévní příhoda, nebo ochablost. Zaměňujete příčinu za následek a to i u antikoncepce. Zvolit antikoncepci je svobodná volba daná životním stylem,. Pokud by ženám nevadilo mít 10 dětí jako v jiných kulturách, neměly by důvod antikoncepci užívat.
ČR také přijímá azylanty již dlouhá léta i když zřejmě ne v takovém množství, ale i vámi zmiňované Norsko tak doposud činilo organizovaně a ve zvládnutelném množství. Azylanti byli jediní "Norové", kterým bylo očkování nařízeno, takže pro epidemiologickou situaci jsou menším problémem než rodilý Nor.
Nezvolil jste zrovna dobře, protože Norsko je hodně izolovaná země na rozdíl od ČR, která je bohužel křižovatkou a dálnicí Evropy.
Proto v Norsku mají jinou epid. situaci, která vyžaduje jiný přístup.
tsd
Vám je všechno jasné, i jak se přesně propracujeme k vysokému tlaku.
Nevím proč mi vaše příspěvky připomínají věty před pálením Alexandrijské knihovny: "Všechno je zřejmé. Pokud knihy obsahují něco jiného než korán, jsou nebezpečné. Pokud obsahují to co korán, jsou zbytečné. Spálit!"
Problematiku vysokého tlaku a doporučování antikoncepce mladým dívčinám, podpořené farma-reklamou vnímám odlišně. Norsko jsem použil hlavně proto, že znám důvěrně očkovací kalendář. Chtěl jsem poukázat na vnucovanou formu očkování v ČR. Jak obhájíte, že stačí 3 dávky hexa k dosažení dostatečného efektu ochrany a u nás se očkují dávky 4? Že ještě nedávno musely být 2 dávky MMR a nyní stačí jedna? Proč vůbec hexa, když penta bez HepB pro batolecí věk stačí a navíc poskytuje lepší ochranu proti černému kašli? A proč, když stále více lidí žádá penta, není najednou na trhu? Že by cena? Hexa stojí cca 1700/dávka, penta cca 900/dávka.
Vnímat reklamu můžete jak chcete, to vám samozřejmě neberu. Jak vás reklama ovlivní je věcí odolnosti a výchovy, takže zase životní styl. Žádná dívka nechce otěhotnět v patnácti a nechat to na nevyzrálém mládenci je riziko. Tedy opět přístup a životní styl. Ty léky vám pomáhají řešit problémy spojené s naším většinovým přístupem a mají svá rizika, o kterých je každý informovaný a je to na jeho, mnohdy nemoudrém rozhodnutí.
Vaše otázky ohledně počtu dávek Hexa jsou v pořádku, ale měl byste je položit někomu fundovanějšímu. Napadá mne Prof. Beran, Doc. Maďar .... já se řídím výsledky jejich prací a doporučeními a nemám důvod je jakkoliv zpochybňovat. Co se týká výběru a ceny vakcín, - auto s klimatizací je také dražší než starší typ bez ní. Pokud tam máte navíc Hep.B jen dobře. Protože zátěž organismu je prakticky stejná jako u Hexy a ochrana i v batolecím věku se může hodit např. při úrazu.
tsd
Ano,poslouchej ty moudré pány, co to s tebou myslí dobře a už nebuď zlobivý chlapeček! Nebo se pan Beran či Maďar a tsd budou zlobit, bu bu bu! Oni jsou přeci tak chytřejší a moudřejší, než ty a tsd je jejiech prorok.
Nebo ti tsd dá zítra zaracha.
A nyní si pod vedením tsd zazpíváme hosana a vzdáme díky velkému prof. Beranovi a Maďarovi a velkému tsd.
Aneb náboženské cvičení z pera tsd.
Vaše představa, že je každý informovaný o rizicích léků, které dostává, mi přijde dosti naivní. Například - kolik děvčat se od svého gynekologa dozví, že HAK může být riziková, pakliže mají poruchu srážlivosti krve, kolik gynekologů se alespoň zeptá, zda tím někdo v rodině netrpí? Stejně tak s vakcínami - zeptejte se rodičů, kolik informací dostanou od pediatrů, než to do dětí píchnou. Kolik rodičů dostane při návštěvě, která předchází návštěvě spojené s očkováním, od lékaře info, že příště se bude očkovat tím a tím a tady máte příbalový leták, ať si to můžete přečíst a příště vám rád zodpovím vaše otázky? Případně, jaké jsou alternativy...Očkování HepB, kromě rizikových skupin není "jen dobře". Naopak, odborná skupina její plošné zavedení nedoporučila jako zbytečně zatěžující a zvyšující riziko NÚ. Přesto se MZ (Niko) rozhodla nám jí vnutit jako povinnou. Pakliže jí dítě nemá, je považováno za nekompletně očkované a tudíž neakceptovatelné ve školce - jak tříleté dítě, které nemá HepB očkování, ohrožuje ty ostatní? To dětičky ve školce běžně souloží nebo si píchají drogy? Proč se plošně očkují batolata proti zarděnkám, proč i chlapci, když toto onemocnění má mírný průběh i v dospělosti? Proč proti zarděnkám nejsou nadále očkovány jen dívky před pubertou? Je v případě lokálních "epidemií" na vině skutečně nižší proočkovanost nebo nižší účinnost vakcíny a pokles protilátek s časem? Proč se neřeší očkování proti pertusi u dospělých, obzvláště když někteří odborníci tvrdí, že především kojenci jsou nejčastěji nakaženi rodiči. Jak je to s tou kolektivní imunitou, když tu máme zástupy dospělých, u kterých nikdo míru očkování nesleduje, jak jsou na tom jejich protilátky? Proč je neočkované dítě rizikem ve školce, ale ve škole už to problém není? V čem je neočkované dítě rizikovější, když u něj se propuknutí nemoci manifestuje typicky (tj. díky tomu je urychleně vyloučeno z kolektivu), zatímco očkované dítě nemusí mít projevy onemocnění, ale onemocnění může přenášet? Jak to, že vymizela například spála a jiné choroby, ačkoli proti nim očkování nemáme? Těch otázek je velké množství, ale já jsem na ně nikdy nedostala kompletní a smysluplné odpovědi, které by mě přesvědčily o tom, že tak, jak je systém u nás nastaven a násilně vymáhán, je ten nejlepší pro zdraví našich dětí.
Položila jste si spoustu otázek a taky si na ně odpověděla přesně podle svého světonázoru. Nevím co bych k tomu měl dodat. Váš příspěvek je natolik dlouhý a obsahuje tolik otázek a tvrzení, že odpověď a protiargumenty by byly na dlouhý román. Tolik času tomu nechci věnovat. Zkuste vypíchnout to nejdůležitější, ať se na to dá normálně odpovědět. (zas takový grafoman nejsem)
tsd
Vidíte, a skoro v některých bodech se názorově rozcházíme a těžko říct, kdo z nás má pravdu. Jediné v čem souhlasím, je fakt, že vše je věcí volby a životního stylu. A mělo by to tak být i u očkování minimálně u některých nemocí, které jsou zahrnuty do povinného očkování. A pan Maďar jakožto odborný garant výhradního distributora vakcín pro mě není záruka objektivního zhodnocení co očkovat.
Tak jsme se dopídili k tomu zásadnímu. Co má být věcí volby a kdo o tom má rozhodovat.
Osvícený ortoped, Donald Trump, rodiče, právnička z ligy? A nebo odborník, který se očkování a výzkumu věnuje od medicíny a ví o tom řádově víc než poučený laik?
Možná namítnete, že v éře neomezených informací na internetu si to může nastudovat každý ( a zdá se, že takových studujících je dost). Kdo z nich však dokáže přesně odlišit informaci od dezinformace, když mu chybějí primární základy?
Že je někdo zaměstnancem distributora, nebo pořádá Hradci Králové vzdělávací konference za sponzorské peníze firem je pak vedlejší a je to jen zástupný (ale lehce zneužitelný a napadnutelný) problém. To bychom se pak museli ptát jestli Gambrinus ligu hrají ti nejlepší, nebo ti kdo vypijí a prodají nejvíc piva, když to sponzoruje pivovar. Je to dost laciná výtka.
tsd
Rozhodovat by o tom měl dotyčný člověk či rodič sám.
Mimochodem, kdo by měl rozhodovat o tom, kolik smím jít denně na záchod? Neměl by to také rozhodnout zákon? Určitě nejsem kvalifikovaný proktolog, a mělo by se to předat nějaké komisi.
Také mám podezření, že lidé nejsou schopni dýchat, protože nejsou dostatečně kvalifikovaní a mělo by se to řešit zákonem. Doporučuji nějakou komisi odborníků na pulmonární medicínu, kteří by vydali odborné stanovisko a pak se to uzákonilo.
Já bych také dělal odborníka a hrál si na boha a přikazoval druhým lidem, když za to nenesu žádnou odpovědnost. Myslím, že mnoho lidí tato hra na moc baví. Zejména ty, co mají MUDr. před jménem takovou zábavnou kratochvíli neodmítnou.
Odborníci s MUDr. tituly to svými rozhodnutími dotáhli do stavu, kdy už i laikům začíná být jasné, že to nejsou kvalifikovaná rozhodnutí, ani profesionální rozhodnutí. A že jsou výsledná rozhodnutí dost cinknutá. Jestli jsou cinknutá fanatismem lékařů, nebo korupcí a penězi, nebo pocitem moci lékařů nad plebsem, nebo černobílostí uvažování, nebo nebo nebo ... je naprosto irelevantní.
Jinak řečeno, na rozdíl od vašeho bolševického myšlení, lidé by měli mít svobodu. Není třeba, aby za ně někdo rozhodoval v této oblasti, a ještě zavádět drsné restrikce zákonem a pokutami. Zvláště tehdy, když lidské tragédie z tohoto restriktivního přístupu začínají být do nebe volající a množí se ve velkém.
Neuhýbejte jako slizký had, jsme v medicíně, já jsem také zůstal v medicíně. Nemluvíme o dopravě, ani o jaderné fyzice, ani o jiné oblasti. Mluvíme o medicíně.
Pochopil jsem, že můj text se vám nehodí, a tak se pokusíte shodit převedením na jiné, nesouvisející téma. Styl "vy taky mlátíte černochy" je dostatečně známý.
Dobrá. Když budete mít AIDS nebo kapavku, klidně to dělejte dál, jste svobodný člověk a nikdo vám nebude žádným zákonem zakazovat souložit. Problém pro vás nastane, když si to samé řekne vaše partnerka. Jsou to také infekční nemoci a jestli AIDS nebo cholera je už v podstatě jedno.
Už to máte dostatečně medicínské a bez uhýbání?
tsd
O co se jedná v případě kapavky a AIDS ví i laici, je to bakteriální resp. virové onemocnění, i jak se asi dá resp. nedá léčit.
O co se jedná v případě očkování současnou metodou, tedy vpravení prudkého jedu do organismu spolu s patogeny, toxoidy a dalším, neví momentálně nikdo na světě, skutečně nikdo neví jak přesně současné vakcíny fungují a jak přesně to ovlivňuje imunitu. To se vědělo v případě vakcín s oslabenými patogeny, dnes ne.
Že to nevíte vy, tomu se nedivím. Proč si ale myslíte, že to nevědí ostatní. ( podle sebe soudím tebe?).
Ví se toho hodně i když ne všechno do úplného detailu. Ale co se ví stačí k tomu, aby se dalo říci, že očkování je bezpečné a přínosné.
Je rozhodně řádově bezpečnější než jízda na kole a kolik dětí nejezdí na kole?
tsd
To, že jste se dal na víru a věstění z jater namísto vědy a serióznosti (viz "Ale co se ví stačí k tomu, aby se dalo říci, že očkování je bezpečné a přínosné."), to už myslím zde vědí všichni.
To, že víte kulové, to už také vědí všichni, protože kromě fanatických věcí a závěrů nepodložených jediným věcným argumentem tu nic jiného nepíšete. (viz vaše věta ve stylu: věřím Alláhovi, Beranovi - či jinému bohovi, a nemám důvod pochybovat, je to pro mě slovo boží a basta fidli).
Škoda, že jste třeba nedělal advokáta mnoha případův v západních zemích, třeba firmě GloxoSmithKline, která v červenci 2012 dostala pokutu u soudu 3 miliardy dolarů, tedy cca 80 miliard Kč za ilegální činnost a podvody. Soudce zřejmě na rozdíl od vás nevěštil z jater ani se neoháněl vaší vírou v hadí ocásky a autority velkých Manitouů, ale hodnotil fakta.
Schválně jsem si prošel vaše příspěvky, a neuniklo mi, že v nich nebyl jediný argument, jediná znalost, jediný záblesk vaší kompetence v čemkoli kromě kolovrátkové opakování stejných nepodložených vět. Prázdné emise slov bez významu, pouze vata, výplň, gramofonová deska.
"Když budete mít AIDS nebo kapavku, klidně to dělejte dál, jste svobodný člověk ... Už to máte dostatečně medicínské a bez uhýbání?"
Ano, jsem svobodný člověk. A jako svobodný člověk se zodpovědností se snažím neroznášet infekce dále. A pokud se někdo rozhodne roznášet AIDS dále, tak ho stjeně budu roznášet dál, žádný zákon mi v tom nezabrání. Tak jak se děje, nebo se snad AIDS nešíří? A kdo ho šíří? Určitě se jen tak náhle nevytváří ze vzduchu, že ano.
Vaše hloupá manipulace, že lidé bez represí nejsou zodpovědní, je spíše vypovídající o osobě tsd (podle sebe soudím tebe), než o lidech.
Zatímco ve vakcinacích je zřejmé, že v osvětě v Česku jsou pololži a často úplné výmysly, a zodpovědný a racionální člověk hází zpátečku - což se MUDrům a odborníkům vychutnávajícím si moc nad plebsem - nelíbí. Přitom by stačilo jediné, začít mluvit pravdu a mít zájem o pravdu.
Zákony a represe nefungují, pravdivá osvěta ano. V Česku je smrtící koktejl, totiž represe a lživá osvěta. Myslím, že i Goebbels by bledl závistí nad tou dokonalostí.
Možná to tak vypadá, ale není to jedno. Konečným smyslem ke kterému vás veškeré zlo, ale i svody a zázraky země vedou je nenalezení Boha či odpadnutí od něj.
To je přitom jediná věc na které opravdu záleží.
Pokud byste Boha někdo opravdu hledal... On přislíbil, že vše potřebné pro život nám dá. Ale i nás postaví do situací ve kterých být potřebujeme, půjde nám tedy v našem poznání v ústrety. Jsme jeho děti a zná naše potřeby, i když mnozí z vás si neuvědomují co má jakou hodnotu a co opravdu potřebujete (přesto se snad obáváte o své děti více než o jejich život v "blahobytu"). On své slovo dodrží!
Chápejte, jste stavěni jen před problémy, které nemají spravedlivá řešení, ale nikdo se nemusíte nechat před takové problémy stavět.
Ti z vás, které kristus Ježíš vykoupil už vůbec ne, vykoupil vás a vy už nemusíte světu otročit.
S tvrzením typu, že vakcíny jsou bezpečné bych byl opatrný. Celoplošně povinně se hexavakcína očkuje teprve od roku 2007. To znamená teprve 8 let se očkuje objektivní vzorek dětí se všemi neduhy. Ty děti ještě ani neprošly pubertou. "Už" ale víme, že složka proti černému kašli nechrání dostatečně, spouští atopický ekzém (potvrzeno v OC Motol) a pozastavuje motorický vývoj. Co dokáže ještě, ukáže až čas.
Myslím, že by to bylo házení perel sviním.
Už jsem mnohokrát doložil svá tvrzení odkazy na studie(pokud jsou volně na webu) a reakce byly, když už se to nedalo okecat a výsledky potvrdily prospěšnost a bezpečnost toho každého očkování, následující:
1) studie je "cinklá"
2) autoři jsou placeni farma lobbisty
3) existují jiné "zaručené" studie, které to vyvracejí ( je zajímavé, že se omílají dokola pořád ty samé a je jedno, že ostatní opravdu dobře udělané studie mají jiné výsledky)
4) s vámi se nebavíme, nekrmte trolly
5) jste slizoun, kretén, nadutý doktor a doktorům nikdo přeci nevěří
6) každý přece ví, že ve vakcínách jsou jedy a nějaká studie nemůže vyvrátit můj názor, protože to řekla : Eleková, Strunecká, Vavrečka,........
7) 8) 9)........
tsd
http://www.tribune.cz/clanek/10902
Najděte v článku jedinou zmínku o očkování a vakcínách a nebo jinak navěky zmlkněte.
tsd
Je pravda, že většina informací ve většinových médiích je zkreslena ve prospěch očkovací mašinerie a MZ veškerou dezinformivanost zastrašováním podporuje.
A stejně tak někteří novináři - pro názornost:
http://nazory.euro.e15.cz/blogy/blogy-nas-clovek-v/veronika-jonasova-impfpflicht-1168205
http://www.rozalio.cz/index.php/o-ockovani/ze-zahranici/774-vyjadreni-nazoru-predsedy-imunizacni-komise-dr-jana-leidela
Možná i proto je tlak veřejnosti tak malý.
Pravdou však také je, že by i pediatři měli přestat strkat hlavu do písku. Nebo jim snad vyhovuje, že jim pedaitrická společnost nařizuje, jak mají očkování prezentovat? Mají snad například němečtí pediatři jiné vzdělání, když otevřeně kritizují současný očkovací kalendář? Myslím si, že o vzdělání to opravdu není.
Jestli ono to není tím, že většina novinářů má na očkování stejný názor. Stejně tak jako většina lidí. ( pardon, systémových ovcí)
tsd
P.S. Tlak veřejnosti je tak malý, protože odpůrců očkování je tak málo. Naštěstí rozhodují zájmy většiny. Nevím, proč by měl v desetimilionovém státě rozhodovat zájem 20ti tisíc lidí.
Nejsem si jista, zda současný stav lze považovat za vítězství očkovacích kampaní. Blíží se doby, kdy v populaci nebudou dospělí s imunitou po prodělané nemoci, matky tím pádem nepředají protilátky svým dětem a ty nebudou v období, kdy je nelze očkovat (tuším do 10 měsíců minimálně) chráněny. Vážený tsd, jste připraven nechávat se pravidelně přeočkovávat proti dříve běžným dětským chorobám, abyste neohrožovak kojence?
A ještě k Ústí - nikdo nezemřel a ani neměl tak těžký průběh nemoci, že by to stálo za zmínku médiím.
S trollem vyhrajete jedině ignorací.
Usvědčíte ho ze lži a z hrdě uváděného jména je najednou pseudonym. Z člověka mimo obor očkování se stane dlouholetý epidemiolog. Jedno z jeho tvrzení, které zatím nepopřel:
"...Zato když sednu k takové diskuzi na Vitalii, musím se trochu vybouřit a ani si velký pozor dávat nemusím. Je to báječná kompenzace. Tady nemůžu nikoho poškodit, jen maximálně naštvat..."
http://www.vitalia.cz/clanky/zakladni-uvaha-o-potrebe-ockovani/nazory/37987/
Vyberte si každý sám, jestli pana "tsd" potěšíte svou reakcí, anebo svůj čas věnujete užitečnějším věcem ;-)
Když někdo prezentuje svůj názor, odlišný od vašeho, je to troll?
Když mne někdo za ten názor sprostě napadne a já mu odpovím stejně, kdo je asi tak troll?
Drahý JB vaše metoda jak se popasovat s rozdílnými názory diskutujících je trapně jednoduchá a stejně trapná. Myslím, že odpovídáte bodu 4) výše uvedeného žebříčku.
tsd