Dobrý večer, zrušit rezervaci by mělo být možné telefonicky na centrální telefonní lince rezervačního systému 1221, tam Vám však budou pravděpodobně tento krok rozmlouvat, protože dle státu máte poslušně čekat a čekat. Nicméně v praxi je to prý tak, že si můžete vytvořit novou registraci v centrálním systému, kde v jednom kroku zaškrtnete něco ve smyslu, že již máte máte předchozí registraci jinde a že ji chcete zrušit, systém Vám umožní udělat si registraci na jiné místo. Hodně štěstí LK Vitalia.cz
Řešila jsem stejný problém, od 1.3. do 14.3. jsem čekala na PIN 2. Pak jsem na internetu zjistila, že mnou zvolenè očkovací místo je obsazené do konce března, zatím co v nedaleké Ostravě na Černé louce měli zhruba 250 volných míst toho dne, nabízeli rovněž telefon na magistrát, kde také vyřizovali registraci. V neděli 14.3. mě s manželem ochotná paní zaregistrovala, nemusela jsem se starat o rušení původní registrace, s tím, že po obdržení PIN 2 mám znovu zavolat a najdeme termín. V pondělí jsme dostali PIN2 a ve středu (včera) jsme byli naočkováni. Zdejší velké očkovací centrum bylo obsazeno zhruba z jedné třetiny. Dostali jsme každý kartičku se záznamem 1. očkování a s termínem 2. Uvádím tel.: 800 720 210 - pro ostravské nebo pro ty, kteří to nemají daleko.
Na 1221 jsem nevolala, abych neztrácela čas posloucháním, že to nejde apod. O pomoci příslušných magistrátů se asi neví.
registraci v systému kvůli přechodu k praktikovi zrušit nejde. Ale v rámci registrace můžete i několikrát zrušit místo, kde chcete být očkován. Doporučuji tuto stránku, kde je každý den nejen počet zaregustrovaných, očkovanýhc i vakcín na každém místě, ale i procento "úspěšnosti" rychlého termínu:
https://ockovani.opendatalab.cz/. Využilo to už několi známých a jsou už naočkováni nebo mají blízký termín
Děkujeme, stránku uvádíme i v článku, je to užitečný projekt, který pomůže v představě, jak to kde probíhá. Ohledně zrušení registrace - podle našich (oficiálně získaných) informací by to mělo být možné i kvůli "přechodu k praktikovi" prostřednictvím centrální telefonní linky rezervačního systému 1221, nicméně situace se vyvíjí a je možné, že zde člověk s podobným požadavkem narazí. LK, Vitalia.cz