Názor k článku Jídlo pro děti v restauracích: není z čeho vybírat od žalobníček - příkazy majitele,který kouká na cenu a typ podniku 1.pokud...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2011 7:14

    žalobníček (neregistrovaný)

    příkazy majitele,který kouká na cenu a typ podniku
    1.pokud se jedná o pravidelné dětské stravování,jsou zde zpravidla dobrá a kvalitní sětská jídla,která děti zpravidla nejí,protože na ně nejsou z domova zvyklé.
    Ale i tady se najdou majitelé,kteří v rámci úspor nařizují vařit blafy.Nechci Vám tady kazit chuť.
    2.pokud jdete na oběd do běžné restaurace a dáte si minutku,je pravidlem,že by Vám měla být uvařena cca do 25 minut.Pak ale nemůžete čekat,že bramborová kaše či hranolky budou připraveny z čerstvých brambor atd,atd.
    My máme např 4 dětská jídla 50 % hmotnosti - rybí file přírodní,vepřový řízek smažený, kuřecí plátek s broskví a smažený květák.K tomu běžné mražené přílohy,ale i vařené bambory,rýži,těs­toviny.Ale rodiče v 90% poroučejí hranolky s tatarkou.Takže neříkejte,že je kuchař líný.A když si někdo poručí třeba tu kaši z čerstvých brambor,uvařím,ale musí si chvilku počkat.Porci brambor uvařím cca za 15 minut a za dalších 5 vyrobím tu kaši.Ale - já nedělám jen tohle jídlo,ale třeba dalších 5,10 objednaných.A to je řev,když někdo čeká déle.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).