Názor k článku Kaufland přichází s novinkou: Už žádné fronty a skládání nákupu na pás od anonym - Samoobslužné pípání mám rád a používám ho všude,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2020 21:46

    bez přezdívky

    Samoobslužné pípání mám rád a používám ho všude, kde je to možné. Líbí se mi, že zboží můžu dát z regálu rovnou do tašky bez dalšího překládání, nikdo na na něj nesahá, nikde nemusím čekat. Předem vidím cenu, rozdíl mezi regálem a pokladnou je vyloučený.
    Aplikaci v Kauflandu jsem začal používat hned po jejím zavedení. Funguje dobře, jak ale už bylo psáno, pro první použití není intuitivní. Napoprvé není jasné, jak se nákup ukončí. Nevěděla to ani hosteska, která u vstupu rozdávala letáky. Zcela nelogicky se nemá terminál spouštět tlačítkem Spustit.
    Obchody by měly ukončení nákupu sjednotit. Uživatelsky nejpřívětivější se mi jeví Globus. Veliký kód u vstupu je nepřehlédnutelný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).