Názor k článku Kdo zastaví blafy v restauracích? Kvalita je kontrolována minimálně od xf - A čemu to pomůže, že si "my česi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2013 14:57

    xf (neregistrovaný)

    A čemu to pomůže, že si "my česi otevřeli pusu a stěžovali si na kvalitu servírovaného jídla"?

    Takhle to nefunguje. Manažerská logika je, dokud to funguje, tak nic zlepšovat nebudu. Ještě tak utáhnout šrouby pesonálu (bude naštvaný a demotivovaný) a pokusit se ušetřit na kvalitě nakupovaných zdrojů. Takže dokud to lidi kupují, není pro ně důvod ke změně. Změna je možná jedině tehdy, když "to padne na hubu". (Tedy v důsledku odměňována je nefunkčnost, hladký chod je důvod k potrestání, utažení šroubů.)

    Jediná možná zpětná vazba je tam příště nejít. Stížnosti jsou k ničemu.
    Ostatně zvnějšku na hospodách je to vidět na tom, že nejhorší hospody jsou ty turistické, které žijí u pokaždé nového zákazníka, nejsou závislé na jeho návratu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).