Společnost s rychlým občerstvením KFC vyvinula svíčku, která po zapálení voní jako omáčka. Jde o omezenou svíčkovou edici o pouhých dvou stech třiceti kouscích. A nejsou na prodej, a ani k jídlu, jak vtipně podotýká KFC na svém Twitteru.
K mání jsou, respektive byly jen jako výhra v lednové soutěži a pouze pro soutěžící z Velké Británie nebo Irska. Kdo svíčky vyhrál, zatím není jisté, neboť web KFC, kde soutěž probíhala, byl týden před koncem soutěže nedostupný.
Není to přitom poprvé, co KFC provokuje svou nabídkou, a to nejen fanoušky. Podle serveru USA Today v roce 2013 nabízela za dvacet dva dolarů svíčku, která voněla jako smažené kuře. Prodali jich dvacet za méně než jednu minutu. O tři roky později zas KFC nabízelo opalovací krém s vůní kuřete. Za dvě hodiny jich prodali tři tisíce.
V Česku se podobné akce zatím nekonají, dost možná proto, že v Česku nemá firma tak silné kořeny. Letos na podzim tu bude pětadvacet let. V Americe je však již od roku 1930 a ve Velké Británii od roku 1965.