Jestli to nebude spíše soumrak Vitalie než blýskání na lepší časy.
Obsah článků začíná čím dál víc korelovat s reklamou kolem článků. Chápu, že to je zajímavé pro inzerenty, když se značka nebo produkt objeví i v textech neoznačených jako komerční sdělení. Mám ale obavu, že to bude mít (možná už má) neblahý dopad na počet čtenářů. A médium bez čtenářů pro inzerenty není zajímavé byť reklamu doplňuje servilními články.
Jenže blbosti páně Vavrečky už asi netáhnou. Nebo se na to chlapec vykašlal a šel dělat něco co mu víc nese. Máte pravdu, že údajná senzační odhalení o škodlivosti očkování jsou pro někoho zajímavá, ale všeho moc škodí a trh se lží a polopravdami je zřejmě přesycen.
Ještě je tu jedna možnost. Odmítači po několika epidemiích procitli a dostali rozum. To se mi ale zdá málo pravděpodobné, protože lidská blbost je neomezená.