Článek o Alavisu, všichni to vědí, ale dělají jako, že to je obecný název "pro koně". To, co se Česku děje s Alavisem snad předčí i Babišovo čapí hnízdo. Jelikož jsem pracovala ve Walmarku, tak vím, jak tento segment funguje.
To, co Alavis udělali v oblasti marketingu je možno s klidem označit za falešná zdravotní tvrzení. Marketing typu "moje babička to bere a funguje"..."tetičce jsem to koupila a skáče štěstím"..."táta bere 50x balení a je jako hříbě". Tohle je prostě přes hranu jakékoli etiky v tomto i tak citlivém odvětví. Nevím kolik produktů jsem zakoupila, ale že bych měla potřebu se chlubit, že jsem babičce koupila nějakou krabičku s vitamíny...?
Prodávat lidem surovinu, která je kvalitativně určena zvířatům, nepoléhá přísným normám výroby a regulace jako ta lidská a ještě to cpát lidem je naprosto nemorální.