Pokud se někdo pohybujete kolem PR a reklamy, již před 3 lety jste mohli zaznamenat snahy nápojového průmyslu v ČR trvale "zprasit" lidem kohoutkovou vodu, která jim bere marketingový rozvoj.
Já jsem se setkal s tak absurdními návrhy PR kampaní proti kohoutkové vodě, že byste ani nevěřili, co jsou dneska schopni reklamní kreativci vymyslet a ještě se přitom plácat po ramenou jací jsou borci a jaká to bude "pr...." až se to spustí a podaří. - Ty nejhroznější naštěstí nikdy nespatříte, protože nebyly klienty schváleny k realizaci.
Rizikem kohoutkové vody jsou dnes především její rozvody. Z vodáren odtéká pravidelně voda přiměřeně kvalitní na současné poměry. Rizika balených vod jsou vícečetná, od výroby, špatného skladování až po PET láhve a jejich složení. Vzpomeňmě jenom na bisfenol A. Co víme, co všechno ještě z této strany v budoucnu přijde?
A protože něco pít musíme - doporučil bych kohoutkovou vodu. Kdo má pochybnost o svém regionálním vodárenském zdroji a rozvodech (a to zase není tak úplně od věci) měl by si nechat udělat rozbor vody. Pozor však na hygienu! Někdo-někdy-někde nemusí chtít najít problém tam, kde opravdu bude, pokud by psí hlava měla padnout na vodárny nebo nějakého velkosoukromníka který lokální vodní zdroj spravuje. Hygieně doneste vzorek odebraný podle pravidel a řekněte jim, že je to voda z vaší studny na chalupě - tam jim nic nebrání v tom, sdělit vám opravdu všechno.