Názor k článku „Do Prahy přijely světové pičky“ (aby se učily balit ženy od pornoherce) od Solitarius - Podobně to vidím i já. Nebo si mám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2011 22:27

    Solitarius (neregistrovaný)

    Podobně to vidím i já. Nebo si mám o paní redaktorce taky myslet, že je to blbka, a to jen kvůli tomu, že nechápe a nikdy nebude schopna pochopit kvantovou fyziku, jelikož - ať už je ten důvod jakýkoli - na to nemá dostatečné IQ a dostatečně rozvinuté abstraktní myšlení a podle mého názoru na kvantovce nic není a musí ji pochopit každý, kdo není imbecilní? Nebo paní redaktorka láme hůl třeba nad tělesně postiženými lidmi, protože nejsou schopni si po schodech dojít na nákup - a to přece podle ní musí zvládnout každý člověk...?

    Tohle prostě je problém, ale nikdo ho moc neřeší. Neříkám, že takovéto akce jsou zrovna tím nejvhodnějším řešením, ale aspoň poukazují, že problém existuje. Řekl bych, že nám na sobě autorka krásně demonstrovala některé absurdní rysy ženského myšlení: představují si nějaký ideál partnera, ale podvědomě si vybírají pravé opaky, protože těch svých ideálů by si v životě nemohly všimnout. Protože jakmile to chlap neumí se ženskými, tak z toho ženské okamžitě dokážou odvodit jeho kompletní psychologicko-intelektuálně-fyziologický profil; totéž platí i o těch, co to se ženskými umějí. Má to jen jedinou chybičku - ty jejich profily jsou v obou případech naprosto mimo realitu. Závěr, který z toho ženy vyvodí: existují jen hajzlové (to jsou ti, kterým naletěly na jejich sebestředné, sebevědomé kecy a jiné balící triky) a loseři (ti, kteří si o sobě ani nemyslí, ani netvrdí, že jsou mistry světa).

    Lidé - jak muži, tak ženy - jsou mnohem jednodušší, než si jsou ochotni přiznat. A pokud někdo bude kalkulovat s komplexnější myslí, tvrdě narazí - stejně jako podnikatel, který si myslí, že dobrý produkt žádnou reklamu nepotřebuje, a zaměřuje své veškeré úsilí na to, aby jeho produkt byl co nejkvalitnější, opomínaje reklamu. Až zkrachuje, najde se spousta jednodušších lidí, která řekne, že zkrachoval, neboť poskytoval horší produkt než ostatní - to je přece logické, jinak by nemohl zkrachovat. A tak jako v kapitalismu není problémem vyrobit, ale prodat, v mezilidských vztazích není problémem nabízet ideální vlastnosti, ale sbalit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).