Docela i chápu ten sarkasmus paní redaktorky, ale věřte, že jakkoliv se citace zdají absurdní, je to veliké vytržení z kontextu. V dnešní době je spousta jakkoliv frustrovaných mužů a to často i velice extrémně. Pravda je taková, že člověka musíte praštit palicí po hlavě a potom zjistíte, že je velice vnímavý. A právě to je ten důvod, proč v takových mužích je snaha uvedenými citacemi způsobit "AHA! efekt!". Touto formou se účastníkům otevírá druhá strana života, ve kterém žijí. Jen tak si lze vytvořit kvalitní a vyrovnanou osobnost, pokud se toho jedinec správně chopí. Nepřál bych paní redaktorce, aby si musela prožit život, jako takový muži. Je to denní a je to ubíjející. PickUp je pro mnohé spása, která naprosto mění život a napravuje křivdy, které na nich byly často páchány v době jejich dětství, protože ano, tyto frustrace jsou samozřejmě hodně o sebevědomí, které se utváří především v době dětství a ať už je poškozováno doma, ve škole, nebo jinde, u některých se to vleče celý život. Jakkoliv se tedy Vámi uváděné citace zdají být absurdní, opakuji, že jsou (z mého názoru dost hloupě a záměrně) vytrženy z kontextu. Je část mužů, kteří toto celé nepotřebují a přijde jim to třeba i hloupé a zbytečné. Dobře pro ně. Ale je část mužů, kterým to změní jejich celoživotní a denní intenzivní trápení.
Zamysleme se tedy napřed nad opravdovou podstatou věci, než se pustíme do rychlých soudů, paní redaktorko.
No Mercy
Podobně to vidím i já. Nebo si mám o paní redaktorce taky myslet, že je to blbka, a to jen kvůli tomu, že nechápe a nikdy nebude schopna pochopit kvantovou fyziku, jelikož - ať už je ten důvod jakýkoli - na to nemá dostatečné IQ a dostatečně rozvinuté abstraktní myšlení a podle mého názoru na kvantovce nic není a musí ji pochopit každý, kdo není imbecilní? Nebo paní redaktorka láme hůl třeba nad tělesně postiženými lidmi, protože nejsou schopni si po schodech dojít na nákup - a to přece podle ní musí zvládnout každý člověk...?
Tohle prostě je problém, ale nikdo ho moc neřeší. Neříkám, že takovéto akce jsou zrovna tím nejvhodnějším řešením, ale aspoň poukazují, že problém existuje. Řekl bych, že nám na sobě autorka krásně demonstrovala některé absurdní rysy ženského myšlení: představují si nějaký ideál partnera, ale podvědomě si vybírají pravé opaky, protože těch svých ideálů by si v životě nemohly všimnout. Protože jakmile to chlap neumí se ženskými, tak z toho ženské okamžitě dokážou odvodit jeho kompletní psychologicko-intelektuálně-fyziologický profil; totéž platí i o těch, co to se ženskými umějí. Má to jen jedinou chybičku - ty jejich profily jsou v obou případech naprosto mimo realitu. Závěr, který z toho ženy vyvodí: existují jen hajzlové (to jsou ti, kterým naletěly na jejich sebestředné, sebevědomé kecy a jiné balící triky) a loseři (ti, kteří si o sobě ani nemyslí, ani netvrdí, že jsou mistry světa).
Lidé - jak muži, tak ženy - jsou mnohem jednodušší, než si jsou ochotni přiznat. A pokud někdo bude kalkulovat s komplexnější myslí, tvrdě narazí - stejně jako podnikatel, který si myslí, že dobrý produkt žádnou reklamu nepotřebuje, a zaměřuje své veškeré úsilí na to, aby jeho produkt byl co nejkvalitnější, opomínaje reklamu. Až zkrachuje, najde se spousta jednodušších lidí, která řekne, že zkrachoval, neboť poskytoval horší produkt než ostatní - to je přece logické, jinak by nemohl zkrachovat. A tak jako v kapitalismu není problémem vyrobit, ale prodat, v mezilidských vztazích není problémem nabízet ideální vlastnosti, ale sbalit.