Košík.cz uvařil vlastní radler. Grepivo zákazníkům přiveze vychlazené

22. 6. 2022

Sdílet

 Autor: Košík.cz
Online supermarket s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost, Košík.cz, s prvními letními dny začal nabízet svůj vlastní radler – Grepivo. Základem je osmistupňové pivo a grepová šťáva.

Online supermarket Košík.cz vstupuje se svou novinkou Grepivo do rychle rostoucího segmentu radlerů a ochucených piv s nízkým obsahem alkoholu. Své první řemeslné ochucené pivo, které zároveň přijede zákazníkovi ledově vychlazené a připravené k okamžitému vypití, nabídne zákazníkům v rPETu a v létě ji vyzkouší i na čepu.

Základem novinky je „osmička“ a grepová šťáva

Grepivo od Košíku stojí na základech oblíbené „Osmičky“, tedy osmistupňového piva, které je v nabídce od loňského roku. Jak už vypovídá název, jeho chuť je doplněna grepovou šťávou. Prodávat se bude v klasické skleněné lahvi, ale také 1,5litrové lahvi ze 100% rPET – tedy plně recyklovaného plastového materiálu. Ta bude určená na grilování, zahradní party a další letní zábavu.

Grepivo Authentic

  • Míchaný nápoj z piva typu ležák, nefiltrované a nepasterizované
  • Pitelné a lehké splynutí ležáku a grepové limonády
  • Stupeň piva: 8°
  • Hořkost 24 IBU
  • Obsah alkoholu 3,3 % objemu

„Spojili jsme řemeslný světlý ležák a osvěžující chuť hořkokyselé limonády z růžového grepu. Vzniklo tak výborně pitelné ochucené pivo s nízkým obsahem alkoholu, které v prosluněných dnech perfektně uhasí žízeň,“ uvádí Robert Beneš, vrchní sládek z pivovaru Bizon, který piva Authentic vaří a který svou tváří a podpisem na etiketě garantuje jejich kvalitu.

Bude-li se Grepivo dobře prodávat, může být i v plechu

Košík v současnosti nabízí jedenáct druhů piv Authentic, přičemž část sezónně obměňuje. Letos přidal například další letní speciál Summer Haze. Celkově Košík vlastních řemeslných piv prodal za tři roky, co jsou v nabídce, více než čtyři sta hektolitrů. A další desítky pak vytočil přímo na čepu v rámci spolupráce s restauracemi a bistry.

„S Authenticem obnovujeme tradice zaniklých pivních druhů, ale také zakládáme zcela nové. S naším prvním radlerem si naopak chceme zkusit vstup do velice mladé kategorie. A pokud se Grepivo ukáže jako trefa do černého, jsme připraveni nabídnout ho i v dalších variantách a obalech,“ uvádí za obchod Košíku Tomáš Jeřábek.

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).