Krize kuřáky zlozvyk neodnaučila.Výrobci zvyšují zisk

23. 7. 2010

Sdílet

Bez ohledu na to, jak tvrdé jsou dopady krize, kuřácká vášeň bují dál. Dokazují to výsledky tabákové firmy Phillip Morris za druhé čtvrtletí. Firma vyrábí například značku Marlboro. Nárůst zisku na 1,98 miliardy dolarů oproti loňským 1,55 miliardy je vyšší než předpovídali analytici. Zatímco reálně zisk na jednu akcii představoval 1,07 dolaru, experti odhadovali, že dosáhne 97 centů na akcii. Před rokem to za stejné období bylo 79 centů.

Bez ohledu na to, jak tvrdé jsou dopady krize, kuřácká vášeň bují dál. Dokazují to výsledky tabákové firmy Phillip Morris za druhé čtvrtletí. Firma vyrábí například značku Marlboro.

Nárůst zisku na 1,98 miliardy dolarů oproti loňským 1,55 miliardy je vyšší než předpovídali analytici. Zatímco reálně zisk na jednu akcii představoval 1,07 dolaru, experti odhadovali, že dosáhne 97 centů na akcii. Před rokem to za stejné období bylo 79 centů.

Rozhovor s majitelem nekuřácké restaurace:Vyhodil jsem popelníky a tržby jsou v plusu

Celý článek najdete na serveru Aktuálně.cz

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).