Názory k článku Kůže a psychika jsou úzce propojeny

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 11. 2014 12:02

    tsd (neregistrovaný)

    V článku z
    12. 11. 2014 0:00 JUDITA HOFHANZLOVÁ
    Velmi časté nežádoucí reakce na očkování

    Se nám autorka snaží vnutit myšlenku, že ekzémy často vznikají jako následek po očkování.
    V tomto článku, kde odpovídá odborník, to není zmíněno ani okrajově.
    To je zajímavé.
    Názor paní primářky z kožního oddělení versus názor paní homeopatické kuchařky. Kdepak je asi pravda?
    tsd

  • 27. 11. 2014 12:11

    Lenka Krbcova

    Dobrý den, článek se věnuje spojení psychiky a kožních onemocnění, nikoli speciálně ekzému, ani nikoli speciálně možnému vlivu očkování na rozvoj kožních chorob. LK, Vitalia.cz

  • 27. 11. 2014 12:33

    tsd (neregistrovaný)

    No právě.
    Ať děláme co děláme, jedinou možnou odborně vysvětlitelnou příčinou by mohl být stres při návštěvě lékaře a samotné aplikaci vakcíny.
    Psychická zátěž pro dítě to určitě je a projde si tím většina dětí a ne jednou. Tak je podivné, že ani tato hodně častá situace nestojí paní primářce za zmínku. Proč asi? ( že by se s tím až tak denně jako paní homeopatka nesetkávala - asi ne )
    tsd

  • 27. 11. 2014 13:00

    tsd (neregistrovaný)

    P.S.
    To jak nám paní Hofhanzlová lže o častém výskytu atopického ekzému v souvislosti s očkováním dokazuje mnoho studií. Jako např.

    http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1398-9995.2008.01696.x/full

    Takže raději už zůstaňme u takových příčin jako je třeba i zmiňovaná psychosomatika, alergie, dědičnost apod.
    tsd

  • 27. 11. 2014 13:13

    Alergický na lži (neregistrovaný)

    Tak SkoroDoktore, když jsi studoval na toho lékaře a máš vše kolem vakcín v malíčku... Opakování, pro tvé oběti, je matka moudrousti.

    Co se stane pokud vakcína bude působit jak má? Tedy zejména hliníkové soli donutí imunitní systém člověka hledat vetřelce rozvracejícího vnitřní prostředí. Co se stane když zrovna bude tělo "napadeno" i pylem, plísněmi, budeme si pochutnávat na čokoládě,...? Je možné, šance je velmi vysoká, že na tyto alergeny (běžně nás obklopující) si vytvoří velice bouřlivý systém reagování.
    Stejným mechanismem se může naučit napadat svoje vlastní produkty a tkáně. Pak hovoříme o autoimunitním onemocnění. Máte ekzém, nabořenou slinivku, řídnutí kostí, problémy se srdcem, a milion dalších věcí? To vše může být způsobeno, a mnohdy zcela nepochybně je, rozvratem z vakcín.

    A to je jen ten nejhrubější scénář, v zásadě jsme ohroženi ne jen tímto principem. U již oslabených jedinců se může poškození zvětšovat geometrickou řadou.

    Co se týká článku, je to popsáno podle mne vše správně, ale není to již dávno nic nového pod sluncem. Problematické kůži svědčí například i hlazení, nejde tedy jen o psychyku, ale i přímou změnu situace stimulací kůže která mění metabolismus (nejen, myslím na to jedno slovo nejde přímo použít a hlavně on nikdo pořádně neví).

    Co se týká toho tvého stresu SkoroDoktore, tak ten se projevuje například běžně při měření tlaku. Nijak to ale, jak se zdá, vašemu klanu paušálně placených zločinců nebrání nedělat testy pořádně (například měřit tlak při zátěžových testech) a klidně nasadíte rovnou léky které člověka začnou postupně odrovnávat.
    Chápejte lidi, oni klidně dají naprosto šílený "lék" člověku který ho vůbec nepotřebuje. Být vámi, pokud berete léky na tlak a neprošli jste zátěžovým testem, tak na tomto testu trvám a i pokud je tlak opravdu špatný tak radě zvážím jinou metodu jeho ovlivnění než medikací.

  • 27. 11. 2014 13:25

    tsd (neregistrovaný)

    Neskutečné , obdivuhodné !
    Já idiot chodil šest let na medicínu a ona se dá profesůra získat i na internetu. Můj hluboký obdiv vašemu rozhledu a vašim znalostem.
    tsd

  • 27. 11. 2014 14:24

    Alergický na lež (neregistrovaný)

    Problém je, že ty jsi se celou dobu učil nesmysly a bylo posilováno vaše ego jakožto jakéhosi výjmečného člena lidské společnosti, náležejícího k odjakživa zvrácenému stavu lékařů.

    Dnes místo vzdělávání a chápání souvislostí se necháte svými stejně hloupými kolegy utvrzovat, že vše je jak vám to vysvětlili a je to tak správně a bojujete proti jakému koli jinému názoru a chování než uznáváte.
    Jen když se podíváte kdo že učí lékaře používat chemikálie které produkuje, musí být každému jasné že kvantum i kvalita informací a následných způsobů léčby se musí měnit a také mění, pro vaše zákazníky (tedy ty které jste již přivedli na myšlenku, že bez vás nelze být zdravý) stále k horšímu.

    Já se vzdělávám celý život a z mnohem hodnotnějších zdrojů, upřednostňujích opravdu vědecký přístup - tedy pozorování a snažení se pochopit souvislosti (toho členové vaší party pokud by mysleli opravdově opakovaná tvrzení o nesouvisejích nežádoucích účincích po očkování, nebudete nikdy schopni). Tedy je názor kohokoli vhodnější než vás vakcinačních fanatiků.

    Čistě technicky, teoreticky i prakticky, jsou veškeré výrazy a složitosti které jste pro svůj obor vymysleli zbytečné a v podstatě i biologii.
    Protože stále jen popisují model, který nikdo pořádně nechápe, ale hlavně není třeba ho pochopit, protože "nezasahovat" - způsobem jakým se o to neustále snažíte do přirozeného řádu věcí, je to nejlepší co lze dělat.


    Ale co takhle místo mého odsuzování, nám popsat slovy odborníka jak přesně nám tedy vakcína vytvoří vámi požadovanou imunitu? Jen se nebojte, ono má dost lidí dostatek zdravého rozumu, aby i přes vaše případné mlžení pochopilo, že co jsem napsal je pravda. Vždyť vy se tím mechanismem jak vakcína funguje za jiných okolností i chlubíte, když si zrovna neuvědomujete že její vliv a působení lze popsat i jinak, než by se vám hodilo.

  • 27. 11. 2014 14:39

    tsd (neregistrovaný)

    Jaké pak odsuzování. Já to obdivuji. Pokračujte v zajímavém a pro všechny přínosném výkladu.
    tsd

  • 27. 11. 2014 14:40

    Viktor (neregistrovaný)

    V práci mám kolegu, kterému doktůrek předepisuje statiny PREVENTIVNĚ ! Neuvěřitelné. Statiny jsou spolu očkováním a léky na tlak největší podvody na lidech. Ekonomické hledisko nadevše. Stačí upravit stravu :-) Ale z toho neteče :-(

    To, že někdo před několika desetiletími 6 let chodil do školy vůbec neznačí, že by dnes měl něčemu rozumět. Ja už o ekonomice vím taky prd. 2/3 doktůrků trpí syndromem vyhoření. A to nemluvím o tom, že školství v podobě, jaké dnes známe je z velké části jen smetiště nepotřebných informací.

  • 27. 11. 2014 15:15

    tsd (neregistrovaný)

    Jak klasické. Do léků a očkování už odborně mluví i ekonom.
    Celkem se nedivím, že ekonomka vystudovaná za socialismu je vám nyní k ničemu. Ale lidské tělo drahý příteli se za posledních pár tisíc let až tak moc nezměnilo ( jen jsme trochu vyrostli a ztloustli ) .
    Pokud to nevíte, tak těmi šesti lety to žádnému doktorovi nekončí. Čeká ho ještě pár let odborné přípravy na atestaci, případně ještě na nadstavbovou atestaci a potom celý aktivní život alespoň sledovat novinky oboru v rámci celoživotního vzdělávání. A to je prosím jen základ.
    Nezkoušejte to srovnávat s jinými obory, protože nevíte o čem mluvíte.
    Je smutné, že se cítíte povolán kritizovat a radit i docentům a profesorům a opravdovým kapacitám v oboru. Kdybyste byl normální, tak by vás hanba fackovala.
    Nevím jak jste došel ke 2/3 vyhořelých doktorů, ale máte pravdu, bohužel těch přepracovaných a vycuclých doktorů přibývá. To však pro vás nemůže být důvod ke kritice, ale spíš k obdivu, nemyslíte?
    tsd
    P.S. Pokud jde o universitu, tak vás ubezpečuji, že bych v dnešní době ani nechtěl absolvovat, protože to mají neskonale těžší. To co sev mdicíně událo v posledních třiceti letech a já měl čas to postupně vstřebávat, to se musejí chudáci během těch 6-ti let naučit ( a jako, že těch nových informací není málo )

  • 27. 11. 2014 15:51

    Viktor (neregistrovaný)

    1) Ekonomii jsem nestudoval za socialismu ...

    2) Nejde o lidské tělo, ale o to, že dnes se neléčí příčina problému, pouze se zmírňují následky, chemikáliema a to je špatně.

    3) S nikým se nesrovnávám, nemá mě co fackovat. Byl to pouze přiklad vyhoření, o kterem jsem psal.

    4) Nevkládejte mi do úst, co jsem neřekl ( nenapsal), samo se necítím být povolán radit profesorům :-))) V žádném oboru. Píši jen své názory, ke kterým jsem došel zkušenostmi, nebo vyčetl, nejčastěji v knihách.

    5) Goldacre 2/3 vyhořelých doktorů zmiňije ve své knize, opírá se o studie na toto téma provedené.

    Nemusíte mi vysvětlovat, co se musí absolvovat, než se stanete akreditovaným lékařem. Realita je ale taková, že doktůrci si odbydou nutné zlo než se stanou tím, čím pak jsou...a už je to jen chlebíček. Na lidi se sere, cpou se do nich jedy a to je vše. Víme všichni jak doktůrci jednají s pacienty. Čest vyjímkám.

    ...zase jsem zapoměl, musim si opakovat stále, nereaguj na zvratky tsd, nekrm trolla.........

  • 27. 11. 2014 15:58

    Viktor (neregistrovaný)

    btw: reagoval jste vůbec na můj příspěvek ?? To snad není možné, jak jste mimo :-))))

  • 27. 11. 2014 16:36

    tsd (neregistrovaný)

    ad1) ale to si ještě musíte všechno pamatovat, tak rychle byste zapomínat neměl
    ad2) zrovna vakcíny (můj obor) vůbec nic neléčí ani nevylepšují zdraví.
    Vakcíny "jenom" nemocem zabraňují a likvidují příčinu problému před jejím vznikem.
    ad3) "Já už o ekonomice vím taky prd " je podle mého názoru srovnávání, jen se mýlíte v tom, že většina doktorů o medicíně prd nevědí, protože takový luxus si nemůžou dovolit. (určitě existují výjimky neschopů)
    ad4) Jaké zkušenosti v oboru máte studente? Máte osobní zkušenost, kterou podáváte jako generální názor. Sto jiných lidí může mít zkušenosti jiné. (jako, že má). Jaké knihy čtete? Goldarceho, Struneckou, zkuste změnit repertoár a třeba si i poopravíte názory.
    ad5) Žijete v ČR tak nevěřte Goldacerovi, ten zřejmě netuší kde ČR je a že tady nějaké doktory máme. Ale jak jsem napsal, ten problém máme taky a ČLK se ho snaží řešit.Mají to těžké. Hodně nemocných, málo doktorů, málo času, málo peněz = vyhořelý doktor.
    Vy jste to vzal šmahem člověče. "Odbudou si nutné zlo" Aby si to zlo odbyli musejí do toho dát kus života a nadšení a v naší zemi i hodně entuziasmu, protože odměnou pro ně bude dřina, nervy, přesčasy a opotřebování.
    Když budou mít to "štěstí" že budou dělat ve státním za tabulkové platy, bude se jim smát každá pokladní na přepážce v bance.
    Jestli mému tvrzení říkáte zvratky, pak jste buď nikdy nezvracel, nebo žijete na jiné planetě.
    tsd

  • 27. 11. 2014 17:18

    Alergický na lež (neregistrovaný)

    A proč si tedy vy ne-doktore myslíte, že si lékaři udržují tolik pacientů v oběhu? Když jsou z nich již vyčerpáni?

    Své jisté prakticky mají, tak by mohli alespoň 1/3 dopomoci získat opět zdraví. Ne? Nebo to už neumí? Nebo by si lidi mezi sebou sdělili že něco není s jejich službami v pořádku?

    Pořád čekám zda se nakonec nerozhoupete a nepopíšete nám jak tedy vzniká imunita po vakcinaci? To že vakcína likviduje příčinu problémů ještě před vznikem - to je blábol které nejde vzít ani jako zjednodušení ani jako nic. To doposud žádný z vašich zákazníků nechtěl abyste mu pár větami a jednoduše popsal jak to funguje? Vy na takové vysvětlení nejste připravený? Tvrdíte že tento obor je vaším (předpokládám hlavním) způsobem obživy takže byste měl být toho schopen, že za "vykydávání či vykopávání" (už nevím jak to bylo přesně označeno) informací a lidí s opačným názorem z Internetu placený nejste.

    P.S.
    Kolikrát tak člověk za deset let navštíví lékaře, pokud vůbec, že ti chudáci jsou pořád tak zavalení prací že nemají ani čas samostatně přemýšlet?

    Já osobně bych to viděl tak, že dnes by k doktorovi člověk musel jít tak nanejvýše pro potvrzení že nepracuje, protože si dává zavčas pauzu aby právě neonemocněl (lázně a dovolenou si většina dovolit nemůže, takový člověk už je stejně většinou načatý - třeba ho bolí hlava, nemá energii,...). To je tak asi vše do čeho nás současný mizerný systém (právě kvůli paušálkům na ty vaše zbytečnosti a zlodějiny) může nutit, nechat tělo rozvrátit natolik že opravdu onemocní je špatný plán.
    Pokud pak tedy člověk opravdu "nechytne" (zdravý člověk, s nepoškozenou imunitou nechytne nic ani za nepříznivých okolností, už celá ta terminologie je nesmysl) něco kvůli svému oslabení právě přímo u doktora, když říkáte že je tolik pacientů tak to vidím alespoň na hodinovou čekačku někde na průvanu vedle někoho pořádně nachlazeného.

  • 27. 11. 2014 17:45

    tsd (neregistrovaný)

    Vysvětlovat vám jak funguje imunita považuji za ztrátu času a házení perel sviním. Tak se asi nedočkáte.
    tsd

  • 27. 11. 2014 17:49

    Alergický na lež (neregistrovaný)

    Na mne kašlete. Máte tu spoustu jiných lidí. Třeba to jsou všechno budoucí klienti a jen chtějí vědět zda jste opravdu dostatečně fundovaný (pročež divě hltají každý váš příspěvek).

    Kdo chce aby vám SkoroDoktor vysvětlil jak díky vakcinaci získáte odolnost proti nemoci na kterou se očkuje? Nebo ještě radši i to jak vás vakcína v předstihu ochrání?

  • 27. 11. 2014 15:22

    tsd (neregistrovaný)

    A jak jinak. Snad si nemyslíte, že bych si měl kvůli tomu zřídit blog a dát vám svojí adresu. Děkuji nechci.
    tsd
    P.S. Máte pravdu je mnoho informací i v odb. časopisech nebo v jejich webové podobě, ale jsou vesměs placené.
    Takže se musíte smířit s Googlem.

  • 27. 11. 2014 15:53

    leoš (neregistrovaný)

    Jen je to vtipné v souvislosti s přístupnosti informací, ale to je asi nepříjemné pro někoho, kdo se tím chce živit a potřebuje nějakou formu licence - překousnout, že jsou *všechny* informace přístupné nemůže být lehké, takže reakce chápu.

  • 1. 12. 2014 13:03

    Milovník neprůhledných stratégů (neregistrovaný)

    Pane doktore po všech školách studovaný, úžasný a nejchytřejší: když se chceš zastávat kolegů morálních i nemorálních v jednom pytli, stejně jak spousta z vás (a vidíš sám, kam to vede), aspoň nepoužívej ty nejlacinější taktiky jak z běžně dostupné americké příručky pro sluníčkáře. Studovat umíte parádně, teď dokažte, že máte i na víc, a nepilujte tu doktorům židli pod zadkem těmi nezaměnitelnými výroky.

  • 27. 11. 2014 16:31

    bez přezdívky

    Zase další vlákno dohadování o tom, kdo si jaký může dovolit názor, zase řešení očkování u článku, který je tematicky přece jenom trochu mimo...

  • 27. 11. 2014 16:46

    tsd (neregistrovaný)

    Tak pardon máte pravdu. Ale když pár článků zpátky tvrdí autorka, že časté vyrážky a ekzémy jsou následkem očkování a tady se dozvídáme ( já už to jaksi dávno vím ), že příčiny můžou být i psychosomatického rázu, jen jsem se pozastavil nad tím, že v tomto článku není zmíněno očkování, zatímco v článku o následcích očkování není zmíněna jako častá možnost psychosomatika. Jeden z těch článků nám lže a tento to rozhodně není.Proti názorům v tomto článku neřeknu křivého slova.
    tsd

  • 27. 11. 2014 17:45

    Alergický na lež (neregistrovaný)

    Ono jde o to, že normální lidé (teď se bavím o odmítačích očkování) se běžně očkováním vůbec nazabývají. Prostě nemá v jejich životě místo a s vakcínou ve svých plánech nekalkulují, nanejvýše jako zlo kterému je třeba se vyhnout.

    To až lidé jako ty, a uniklá nejrůznější prohlášení vašich představitelů (trestný čin, povinnost, pokuta, ...) nás nutí reagovat.

    Když se k tomu občas provalí nějaká ta genocidka, či alespoň průšvih vaší vakcinační chemoterapie a člověk si navíc vedle poskládá vaše před chvílí zmíněné požadavky (vycházející právě z těch prohlášení a toho co si na politicích vylobujete), šel by a zabil každého od bílého pláště lékařů až po černé kvádro politiků. Jenže je nás takových zatím málo, tak je třeba alespoň se postarat aby ostatní zaznamenali problém (třeba až jich zaznamenají deset...) a začali přemýšlet.

    Takhle lidsky se například já chovám k té části společnosti (u které věřím že jen neprozřela) od které jsem se sice distancoval a prohlásil je za nepřítele, kterému jsem vyhlásil občanskou válku, a tedy zatím jen v maximální možné míře nepodpořím udržení žádných hodnot ani systému, který ona naopak udržovat umožňuje a jsem ochoten každému kdo mi za to bude stát svůj postoj a důvody vysvětlit. Dokonce ho i naučit jak se bez lékařů obejít úplně a jak také do systému nepřispívat. Prostě aby z něj byl další člověk, který se za běžných okolností nemusí vakcínami vůbec zabývat, snad jen když je potřeba někoho praštit přes nenechavou pracku či řádně a bolestivě nakopnout.

  • 28. 11. 2014 13:17

    Alergický na lež (neregistrovaný)

    Víš na co se stále snažím přijít?

    Proč když vy státem schválení lekátoři (dovolím si mezi ně zařadit tebe i paní Hofhanzlovou i když ty jsi vás oba vyloučil) si tak rádi hrajete každý na svém písečku - a jistě si tedy myslíte, že by bylo trestuhodné například to kdyby ženě doporučil homeopatický lék ortoped homeopat a ten lék měl řešit zejména gynekologické potíže - jak je možné že vás (nebo alespoň tebe) udivuje, že psycholožka paní Boučková se nezmiňuje o tom škaredém očkování v souvislosti s exémy, které naopak zmínila pravděpodobně ne zcela stejně zaměřená paní Hofhanzlová?

  • 3. 12. 2014 13:31

    tsd (neregistrovaný)

    Stejné symptomy, stejné chrochtavé diagnózy, stejná "léčba" jen ty příčiny toho všeho se nám v čase podivuhodně mění.
    Zatímco v roce 2008 za všechno mohly prorážející zoubky, v roce 2014 už za to všechno můžou vakcíny.
    Viz. její vystoupení v ČT. Sama doma
    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1148499747-sama-doma/208562220600063
    Ani jedno z těch tvrzení samozřejmě není tak generálně pravdivé, to jenom paní Hofhanzlová nahrazuje svoji neodbornost takovými zjednodušujícími teoriemi.
    (zřejmě podle toho, co se zrovna nosí, nebo co zrovna nese)
    A stejně tak jednoduše všechno léčí ředěnými bylinkami. Kéž by bylo vše tak jednoduché.

    tsd

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).