Tento PR článek je katastrofa! Zadavatelům doporučuji najít jiného copywritera!
Při letmém pohledu jsem si všiml několika chyb. První je, že nejde o fototerapii, ale byliná léčba se jmenuje FYTOterapie. To jsou dvě odlišné věci (autor buď po sobě nečte a nebo neví, co to slovo znamená). Podobných chyb tam je více.
Druhá věc je to, že takto diletantsky popsat velmi složitý systém čínské medicíny je prostě hloupost. Slečna nebo dokonce paní nemá ani představu o čem píše. Doufám, že článek stáhne a až bude s tímto tématem alespoň trošku seznámena může zkusit napsat svůj názor na osobní blog.
V žádném případě bych ale nedoporučoval pouštět se do psaní takovýchto slepenců a veřejně je publikovat, byť se jedná o reklamní článek. Je smutné, že lidi plní internet nekvalitními byť PR články, které by mohly být velmi pěkně zpracované a přinést užitečné informace pro čtenáře.
Dobrý den, nejedná se o PR, nýbrž redakční článek. PR články jsou vždy označeny.
Děkuji za upozornění na omyl ve slově fototerapie. Nejedná se však o chybu autorky, ta odevzdala text se správně uvedeným výrazem fytoterapie. K záměně pravděpodobně došlo kvůli automatické opravě ve Wordu, které jsme si nevšimli. Opravujeme.
Jeden článek samozřejmě nemá a nemůže mít ambici postihnout problematiku TCM komplexně. Nicméně text byl připraven ve spolupráci s lékařem, který se TCM dlouhodobě věnuje, takže s tématem "trošku seznámen" bude.
LK, Vitalia.cz
Ano, PR clanky jsou vzdy oznaceny, vyjma tech, ktere redakce 'zapomene' oznacit, jako je tenhle. Vase odpoved pripomina legendarni diskusi o 'testu' zmrzlin, kde jste na dotaz, kolik ze je kritizovaneho vzduchu v 'testovanych' zmrzlinach napsali, ze 'opravdu hodne'. :-)