Lidl má novou privátní značku. Potraviny s logem Náš kraj mají být výhradně české

30. 10. 2021

Sdílet

 Autor: Lidl
Nová privátní značka řetězce Lidl s názvem Náš kraj zahrnuje produkty domácích výrobců. Mezi zákazníky je o tuzemské zboží zájem, proto mají být do budoucna snáze k nalezení, dostanou tedy obal s jednotným, snadno rozpoznatelným vzhledem.

Výrobky domácích dodavatelů mají v nabídce Lidlu své stálé místo. Nyní je zákazníci v jeho prodejnách najdou ještě snáz. Produkty od českých výrobců ponesou nově privátní značku Náš kraj.

Náš kraj od tuzemských dodavatelů

V nabídce bude už od 1. listopadu přes 80 produktů od více než 30 dodavatelů, s nimiž Lidl dlouhodobě spolupracuje. Pod novou privátní značkou Náš kraj zákazníci najdou například lázeňské oplatky, moravskou klobásu i jogurty Pochoutka. Doplní je také další produkty, které jsou pro Českou republiku typické. Chybět nebudou špekáčky, salámy Vysočina či Poličan, ale ani termix nebo některá hotová jídla, jako je koprová a rajská omáčka či vepřové maso s knedlíkem a zelím.

„Prostřednictvím nové privátní značky vycházíme vstříc našim zákazníkům, u kterých pozorujeme rostoucí zájem o domácí potraviny. Tradiční přitom nejsou jen jednotlivé produkty, z tradice čerpá i samotné logo Náš kraj. Zároveň tím pokračujeme v dlouholeté podpoře tuzemských dodavatelů,“ říká jednatel odpovědný za nákup Michal Farník. Obaly produktů z řady Náš kraj evokují lidové motivy.

U privátní značky nastavuje parametry produktu řetězec

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 281 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena právě na privátních značkách, které tvoří většinu veškerého sortimentu.

Všechny produkty pod novou privátní značkou Náš kraj pocházejí od českých dodavatelů, uvádí Lidl v tiskové zprávě, a s řetězcem je spojuje dlouholetá a prověřená spolupráce. „Naprosto zásadní je pro nás ve výběru dodavatelů vysoká kvalita. Více než 80 % sortimentu totiž tvoří výrobky vlastních značek, pro které máme společně s našimi dodavateli stanovena přísná kvalitativní kritéria,“ doplňuje Michal Farník.

U privátních značek si může řetězec určit, jak bude daný produkt vypadat a chutnat a definovat i zásady jeho složení. Jak uvedl například ředitel pro výrobu a obchodní vztahy Petr Grabec ze společnosti Delimax, která Lidlu dodává pomazánky, saláty i zpracované mořské ryby, patří tento odběratel k nejnáročnějším zákazníkům. Pokud se nejedná o dlouhodobě zavedený výrobek, Delimax s Lidlem na vývoji produktu spolupracují. „Lidl vždy vyžaduje, aby měl nový produkt určité benefity, například snížený obsah soli,“ dodává Petr Grabec. Pod privátní značkou Náš kraj bude tento výrobce Lidlu dodávat například již osvědčené pomazánky a lahůdky v aspiku.

Obchodník vychází vstříc zájmu o české potraviny

Dlouhodobá podpora lokálních výrobců potravin a zájem ze strany zákazníků se v Lidlu promítá i do tematických nabídek. V minulém roce se v akci s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů poprvé představili regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků.

„Úspěch tato tematická nabídka slavila také letos, kdy mohli zákazníci ochutnat produkty od celkem 45 dodavatelů z celé České republiky. Výrobky místních firem nechybí ani ve stálé nabídce. V jednotlivých regionech naleznou zákazníci například stálý sortiment piv. Lidl aktivně podporuje také české vinaře, a to nejen nabídkou vín ve stálém sortimentu, ale i prostřednictvím pravidelných akcí,“ doplňuje Tomáš Myler, tiskový mluvčí Lidlu.

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).