Obchodní řetězec Makro je v rámci skupiny Metro zastoupen ve 34 zemích světa. V České republice nabízí výběr ze širokého sortimentu potravinářského, ale i nepotravinářského zboží ve třinácti prodejnách. Vyhledávaný je mimo jiné pro pestrou nabídku masa a ryb. A právě v této oblasti nyní přikročil k modernizaci prodeje.
Oddělení chlazeného masa a ryb v prodejnách Makro dostala nový kabát. Investice do většího komfortu zákazníků i zaměstnanců vyšla na 27 milionů korun, informuje společnost v tiskové zprávě.
Přehledně a prakticky
Řetězec během letošního roku kompletně zrenovoval svá stěžejní oddělení. Zákazníci se díky rekonstrukci uskutečněné v téměř celé síti v odděleních masa a ryb lépe orientují, mají k dispozici širokou lokální nabídku a produkty jsou pro ně celkově dostupnější.
Zákazníci se při nákupu chlazeného masa a ryb ve velkoobchodě Makro mohou těšit na zcela nový design prodejen. Jelikož je nabídka těchto produktů pro velkoobchod zásadní, šlo o klíčovou změnu. „Nové prostory se vyznačují především svojí snadnou dostupností, jasnou orientací na zákazníka, důrazem na sezónnost a možností lépe reflektovat současné trendy,“ říká Romana Nýdrle, vedoucí komunikace.
Obchod nabízí maso přehledně rozdělené do jednotlivých zón, například podle druhu masa a jeho využití, původu či sezónních nabídek. Vše je prakticky a přehledně uspořádáno.
Větší prostor pro lokální dodavatele
Modernější pojetí oddělení masa a ryb umožňuje dále poskytovat zákazníkům širokou nabídku místního i mezinárodního prémiového sortimentu a lépe připravovat sezónní nabídky.
„Především jsme se v rámci rekonstrukce zaměřili na lokální dodavatele, kteří dostali v prodejnách více prostoru a lepší vystavení. Makro má k dispozici vlastní výrobní kapacity. Díky tomu jsme schopní zákazníkům připravit speciální řezy či kalibrované maso na míru, což ocení především gastronomie,“ doplňuje Romana Nýdrle. Zákazníci si mohou v Makru nakoupit zboží například od farmáře Václava Vilímovského či z Rybníkářství Pohořelice.
Rekonstrukcí oddělení masa a ryb již prošly téměř všechny prodejny Makro
Nové prostory pro prodej masa a ryb mají být orientované na potřeby a přání zákazníků, navíc jsou navržené tak, aby se v nich každý snadno vyznal. Při výběru produktů návštěvníkům pomáhá přehledná navigace, díky níž lidé rychle najdou zboží, které hledají. Z nového designu však nemají radost jen zákazníci, ale také zaměstnanci – zefektivnil se pro ně proces doplňování, merchandisingu i výdeje zboží zákazníkům.
Makro sází zejména na prodej čerstvého masa
„Naším velkým cílem pro příští rok je nárůst obratu především v segmentu čerstvého masa, které je strategickou položkou napříč všemi našimi zákaznickými skupinami. Proto jsme investici do modernizace příslušných úseků v prodejnách považovali za důležitou,“ uvedla Romana Nýdrle. Výše investice do rekonstrukce oddělení masa a ryb v celkem dvanácti prodejnách činila dohromady 27 milionů korun.
Zatím poslední provozovnou, jež se dočkala nové podoby příslušného oddělení, je prodejna v Ostravě. Stejná modernizace čeká ještě tento rok také pobočku v Ústí nad Labem, čímž se proměna úseků masa a ryb završí v celé síti prodejen Makro v České republice s cílem nabídnout všem zákazníkům maximální komfort v nadcházející vánoční sezóně.