Přemýšlím nad tím, jaký celý ten příběh dává smysl. Pokud na ty žaludky někam pravidelně chodíte, tak musí mít ta prodavačka děsnou paměť, že si vás ještě nezapamatovala :-)
Pokud do soukromého řeznictví chodíte výjimečně z donucení, protože HM kachní žaludky nenabízejí (anebo je nabízejí pouze bez akční slevy), tak sklízíte ovoce našeho hypermarketového systému.
Sice existuje dostatek producentů a na druhé straně i nějaký zájem mezi spotřebiteli, ale pro velké řetězce to nepředstavuje dostatečný obrat, aby touto komoditou zatěžovaly svou logistiku. Přes úzké hrdlo několika velkých obchodníků proteče jen to, co si kupuje většina. A z těch malých prodejen se podle zdejších ohlasů udržely už jen takové, které mají dostatečně upovídané prodavačky ...
Myslíte, že cílem prodavačky bylo vás urazit? Já se domnívám, že v lepším případě vám chtěla dobře poradit, v horším případě myslela jen na zisk podniku a chtěla vám prodat něco s vyšší marží. Přiznám se, že dříve bych reagoval také uraženým mlčením. Později se ze mě stal chudák se sociálním komplexem a její omyl bych jí prostě vysvětlil.
Naštěstí tady pro naši potlačenou agresivitu i další skrývané emoce máme řešení. Můžeme si na internetových diskusích hezky (a anonymně) ulevit ;-)