Já se jim nedivím. S novináři se bavit co nejstručněji, pokud možno vůbec. Nikdo nestojí o to, aby vytrhli jednu větu z kontextu a řečené zcela překroutili.
A ty pavlačový pindy, do kterých to novináři balí, to už je taková plesnivá třešnička na dortu, "moc mluvit nechce, nebyl hovorný.
Navíc co se dá odpověďet na tohle? "Víte o výhrách.... jak toho hodláte využít ve vašem PR?" Na blbou otázku.... radši žádná odpověď.
A měli pravdu. Když druhá strana nehraje podle novinářských notiček, tak aspoň zasmrdí vydíráním: "Tak strohé odpovědi rozhodně důvěru v jejich výrobek neprohloubily, spíše naopak."
Ona si Kateřina Čepelíková myslí, že se s ní bude po tomhle někdo příště bavit....
Ale jo, vždycky může být hůře. Taky redaktorka mohla napsat, jako její kolegové z Mladé Fronty Heute, "....svěřuje se tisková mluvčí".
Dobrý den, kolegyně je tento týden pryč, takže může reagovat až po návratu. Pokud máte na mysli předchozí komentář od Marie, jak je v článku uvedeno, máslo Dr. Halíř bylo (spolu s Olma Olomouc máslem) dTestem vyhodnoceno jako výhodný nákup, tedy výrobek s nejlepším poměrem ceny a kvality (více v odkazovaném článku http://www.vitalia.cz/clanky/test-masel-ktere-je-kvalitni-za-dobrou-cenu/). Zdravím, LK, Vitalia.cz