Vlákno názorů k článku Máslo Dr. Halíř vyhrálo dva testy, výrobce o tom ale moc mluvit nechce od xf - Já se jim nedivím. S novináři se bavit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 3. 2016 21:59

    xf (neregistrovaný)

    Já se jim nedivím. S novináři se bavit co nejstručněji, pokud možno vůbec. Nikdo nestojí o to, aby vytrhli jednu větu z kontextu a řečené zcela překroutili.

    A ty pavlačový pindy, do kterých to novináři balí, to už je taková plesnivá třešnička na dortu, "moc mluvit nechce, nebyl hovorný.

    Navíc co se dá odpověďet na tohle? "Víte o výhrách.... jak toho hodláte využít ve vašem PR?" Na blbou otázku.... radši žádná odpověď.

    A měli pravdu. Když druhá strana nehraje podle novinářských notiček, tak aspoň zasmrdí vydíráním: "Tak strohé odpovědi rozhodně důvěru v jejich výrobek neprohloubily, spíše naopak."
    Ona si Kateřina Čepelíková myslí, že se s ní bude po tomhle někdo příště bavit....

    Ale jo, vždycky může být hůře. Taky redaktorka mohla napsat, jako její kolegové z Mladé Fronty Heute, "....svěřuje se tisková mluvčí".

  • 22. 3. 2016 10:23

    Kybernet (neregistrovaný)

    Vyborne, A ted se zkuste zamyslet, co by ve vztahu k mediim mela obnaset funkce "brand manager" a nakolik ji ta pani naplnila a napiste svuj nazor znovu.

  • 22. 3. 2016 11:25

    xf (neregistrovaný)

    No pověz nám to sám. Těším se, že se od tebe dočkáme i něčeho více, nežli několika frází z příručky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).