Názory k článku Matcha Tea radí, jak poznat dobrý čaj. Přitom má máslo na hlavě

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2014 21:53

    Petra (neregistrovaný)

    Člověk do zákulisí samozřejmě nevidí, ale neviděla bych to tak černě. Komunikace se zahraničními dodavateli je vždy složitá, obvzláště v Asii. Pana Patočku jsem sice potkala jen jednou, ale dle mého názoru je to hodný člověk a vše dělá s tím nejlepším vědomím a svědomím. Tahle peripetie ho nakonec přišla hodně draho a to nejen z finančního pohledu. Tím spíš už teď bude vědět, co a jak si ohlídat. Kdo by vkládal celou svou energii do tvorby značky s tím, že by věděl, že se na něj dřív nebo později provalí, že má nekvalitní zboží? Jen blázen... Samozřejmě všechno má své hranice, ale taky různé pohledy na věc. Zkuste se na to někdy podívat trochu lidštěji, dějí se horší věci, které jsou navíc oficiálně schválené a nikdo je neřeší....

  • 27. 8. 2014 21:58

    Petra (neregistrovaný)

    btw.ještě mi to nedá "Nikdo netvrdí, že k nám někdo dováží záměrně podřadný Matcha Tea, ale hlásat do světa, jak se to dělat má a přitom mít máslo na hlavě, prostě bere dech. A je úplně jedno, jestli jsem v kaši omylem nebo jen proto, že chci vydělat za každou cenu…" ->> to je právě to oč tu běží. Kdo může poradit lépe než ten, kdo se už jednou spálil? Matcha tea je nyní naopak právě ten, kdo radit může...

  • 28. 8. 2014 9:41

    thr

    Souhlasím, také si myslím, že Jiří Kájínek je naprosto ideálním přednášejícím do kursů "jak se nestat vrahem", protože se už spálil a tak přesně ví jak na to...

  • 28. 8. 2014 13:10

    Petra (neregistrovaný)

    Jasně, vrahové a prodejci čaje - to je přece jedna loď. Takový příspěvek může napsat jen někdo, kdo se nikdy o nic nesnažil a firmu nevybudoval... Každý rozumný podnikatel se ze svých chyb poučí a to, že je navíc ochoten poradi jiným jak se těmto chybám vyhnout, je jedině plus

  • 28. 8. 2014 14:15

    thr

    Ale houby. Když sedím třeba v nějaké besedě a přednášející popisuje, jak se mu něco nepovedlo a co si z toho vzal za poučení, tak pak je poučení skutečně přínosné a daný přednášející u mě může v ceně naopak stoupnout.

    Jenže článek reaguje na konkrétní situaci, kdy Matcha Tea rozesílá tiskové prohlášení (koneckonců v článku se odkazuje na plné znění), ve kterém se buší do prsou, jací jsou borci a jak se nemá nakupovat od někoho "podezřelého", prakticky před konkurencí varuje. K tomu zdůrazňuje, že má kamery na poli, od všeho rozbory, atd.
    Ve spojení s tím, že se tato firma dostala do "potravin na pranýři" v té nejhorší kategorii a zcela evidentně prakticky nic z toho uvedeho v prohlášením nedělali je to celé poněkud výsměchem či řekněme chucpe. Reakce autorky článku mi popravdě tak přehnaná nepřijde - je to totiž právě reakce na rozesílaný dokument, ne na firmu jako takovou.

    Ono se mimochodem dá poučení z chyby použít i v reklamě, najděte si třeba téma "Mercedes A a losí testy" kdy běžela velká reklama ve stylu "když se Mercedes při losích testech převrátil, tvrdě jsme zapracovali....".

  • 28. 8. 2014 6:26

    Žaneta (neregistrovaný)

    Já je sleduji již delší dobu a rozhodně se takhle neprezentuje podvodná firma. Myslím si, že paní redaktorka trochu přestřelila.

  • 28. 8. 2014 11:31

    Ján (neregistrovaný)

    Vážená pani "redaktorka"...

    Normálne na podobné články nereagujem, lebo to považujem za ztratu času, teraz mi to však nedá. Vy ste človek, ktorý tento článok napíše, zinkasuje odmenu či už zo strany majitela webu, v horšom prípade od človeka/spoloč­nosti, ktorý si toto pranírovanie zaplatil a tým to pre Vás hasne. Nevytvárate pre spoločnosť žiadnu hodnotu, naopak len už vytvorenú hodnotu zhadzujete.
    Som s pánom Patočkom v obchodnom vzťahu a verte mi, som prvý, ktorý by mu podobné prehrešky obúchal o hlavu. Živím sa obchodom už niekolko rokov a zodpovedne Vám možem povedať, pokial by ku problémom a hladaniu riešení, prístupu k zákazníkom a obchodu obecně mal prístup každý obchodný partner ako pán Patočka osobne, či jeho tým za ním, tak by bolo podnikanie omnoho jednoduchšie. Koncepčne sa podarilo Čajovej květine dostať tento skvelý čaj medzi širšiu verejnosť a hlavne cenou za ktoru je schopný ju uvádzať na trh v kvalite akej je na trh uvádzaná. Nepredpokladám, že viete kolko normálne čaj Matcha stojí, tobož už nie o urovniach jeho kvality!Neviete pravdepodobne nič normách a prepisoch EU (CR) vs. Japonsko...., ale do tejto témy a ani púštať nechcem a prosím nepuštatje sa ani Vy...
    Podnikatelia ktorí venujú vačšinu svojho času budovaniu byznysu, často možu doplatit na vinu niekoho iného ako i v tomto prípade a napriek tomu, že bolo zlikvidovaných x kilo čaje Matcha za x tisíc penez, človek ako Vy si tému vytiahne a napíše takýto pamflet....! Nehnevajte sa na mňa ale píšete o veciach, o ktorých nič neviete!Neničte hodnotu, ktorú sa podnikatelia snažia vytvarat. Srkajte si radšej svoje bio cappucino v oblubenej "bio kaviarni" a píšte radšej o počasí.... či politike ....
    Za Patočkom a Čajovou kvetinou by po tejto zkusenosti mali chodiť ostatní, ktorí s podobným byznysom chcú začať a pýtať sa ho ako sa vyhnúť podobným záležitostiam­....!Žial ani to ich pravdepodobne neochráni pred podobnými samozvanými "expertmi na všetko" .... ako ste Vy.

  • 28. 8. 2014 12:08

    Gabriela (neregistrovaný)

    Vážená paní redaktorko, je vidět, že neznáte souvislosti a vývoj celé, dnes již zastaralé kauzi. Důležitá je cesta a nejen cíl! Vše zlé je k něčemu dobré a proto mohu být jedině pyšná na to, že s Petrem Patočkou již delší dobu spolupracuji. V obchodě se pochybuji delší dobu a neznám mnoho lidí, kteří svojí práci dělají tak zapáleně, s chutí a od srdce jako právě Petr Patočka. Matcha Tea není jen výjimečný čaj a já tímto děkuji panu Patočkovi a jeho firmě Čajová květina, že dělá věci právě tak je dělá. Jen tak dál a těším se na všechny Matcha novinky, které se velmi brzy objeví na trhu!

  • 28. 8. 2014 17:08

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    Obvykle se na Vitalii moc nediskutuje, a to ani k daleko obecnějším tématům, než je nějaký konkrétní obchodník s čajem...

    A najednou se zrovna u tohoto článku najde hromada diskutérů, kteří podnikatele znají osobně a ví, jaký je perfektní. Já jsem o té firmě v životě neslyšel (ale u mne je to celkem pochopitelné, daleko více mne (zatím) zajímá pivo a víno, než čaje...).

  • 29. 8. 2014 0:37

    Terka (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    je mi opravdu smutno z toho, jak někomu může dělat dobře velmi neotřele a neprofesionálně pošpiňovat lidi, firmy, situace, aniž by o nich cokoliv věděl a opravdu měl zájem se na danou problematiku nezaujatě podíval. Vskutku článek pí. redaktorky není na úrovni hodné profesionála. Článek na úrovni Blesku a pod.
    Zajímalo by mě kolik Vám zaplatili za takový článek. Věřte mi, že cena, kterou zaplatí pí. redaktorka na snížení svého jména je též nemalá.

    Možná ji omlouvá pouze maličkost, že nikdy nepodnikala, nic nevytvářela hodnotného ...jinak by musela vědět, že i takové věci se mohou stát každému, dobrému či podvodnému.
    A věřte mi, že právě člověk, co se spálí, a proto ví jak se příště nespálit, dokáže poradit ostatním ...klobouk dolů ..
    Ve snaze o senzaci a pozlátko redaktorské ...uvědomte si prosím, že můžete zničit mnoho dobrého, co se v našem státě ještě uchovalo.
    Věřím ale, že i pí. redaktorka se jednou spálila a své další počínání třeba v lepší obrátí. Mistra dělá škola života ..pokud si to uvědomí.
    Jak moc si myslíte, že by omluva dokázala očistit nepravdu?
    Hmm..
    Přeji hezký den s Matcha Tea :) Věřím, že se vše v dobré obrátí.

  • 29. 8. 2014 8:34

    Lenka Krbcova

    Dobrý den, napište, co konkrétně je - jak uvádíte - nepravda. Za co konkrétně bychom se měli omlouvat? Jinak škoda slov, LK, Vitalia.cz

  • 31. 8. 2014 22:02

    Jitka (neregistrovaný)

    Dobrý den. Zajímá mě vše co souvisí se zdravou výživou a k té dnes již neodmyslitelně patří Matcha Tea, Jsem denně v kontaktu s lidmi, které toto téma zajímá a proto úzce spolupracuji s Petrem Patočkou. Nechci rozebírat tuto kauzu, neboť jediný kdo k nějaké újmě přišel byl pan Petr Patočka a v žádném případě to nebyli zákazníci. Jen mě zaráží proč se paní redaktorka vrací k tomuto tématu, kdy kontrola proběhla v lednu, na "pranýři" se to objevilo v červnu a koncem srpna se píše tento článek. Proč se vracíme k tomu co bylo? Nemáte o čem psát? Jsem člověk, který na všem vidí to pozitivní a nevyhledávám negativní zprávy, které se na nás valí ze všech stran. Hodně čtu příspěvky, články od lidí co něco dokázali a všichni se shodnou na jedné věci, že chyby Vás posouvají dále. Přála bych všem, aby jejich práce byla koníčkem a měli kolem sebe příjemné a poctivé kolegy, kteří svou práci dělají srdíčkem a ne kvůli penězům a toto platí pro tým lidí z Čajové květiny.

  • 1. 9. 2014 9:09

    Lenka Krbcova

    Dobrý den, pokud jste četla článek, víte, že je reakcí právě na tiskovou zprávu, kterou Matcha Tea rozesílal v srpnu. Těžko tedy mohl vyjít v lednu, kdy SZPI odebírala vzorek, nebo v červnu, kdy se bio Matcha Tea objevil Na pranýři SZPI - a to pro zjištění překročení max. limitů reziduí pesticidů hned u sedmi látek.
    Článek vyšel v srpnu, protože v srpnu ta samá firma, u které byl tento ne zrovna pěkný nález zjištěn - rozesílá TZ, kde se chlubí, že u ní je kvalita zaručena, a ještě varuje, že ne všichni prodejci jsou tak poctiví jako Matcha Tea. Neškodila by trocha sebereflexe.
    Víte, lidem, kteří si za nemalé peníze kupují bio, a pak se dozví, že je v něm sedm pesticidů, se to tak růžové, jak tu svorně a dojemně popisujete v diskuzi, zdát nemusí. Dokonce by to mohli hodnotit jako drzost. LK, Vitalia.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).