Člověk do zákulisí samozřejmě nevidí, ale neviděla bych to tak černě. Komunikace se zahraničními dodavateli je vždy složitá, obvzláště v Asii. Pana Patočku jsem sice potkala jen jednou, ale dle mého názoru je to hodný člověk a vše dělá s tím nejlepším vědomím a svědomím. Tahle peripetie ho nakonec přišla hodně draho a to nejen z finančního pohledu. Tím spíš už teď bude vědět, co a jak si ohlídat. Kdo by vkládal celou svou energii do tvorby značky s tím, že by věděl, že se na něj dřív nebo později provalí, že má nekvalitní zboží? Jen blázen... Samozřejmě všechno má své hranice, ale taky různé pohledy na věc. Zkuste se na to někdy podívat trochu lidštěji, dějí se horší věci, které jsou navíc oficiálně schválené a nikdo je neřeší....