Ale houby. Když sedím třeba v nějaké besedě a přednášející popisuje, jak se mu něco nepovedlo a co si z toho vzal za poučení, tak pak je poučení skutečně přínosné a daný přednášející u mě může v ceně naopak stoupnout.
Jenže článek reaguje na konkrétní situaci, kdy Matcha Tea rozesílá tiskové prohlášení (koneckonců v článku se odkazuje na plné znění), ve kterém se buší do prsou, jací jsou borci a jak se nemá nakupovat od někoho "podezřelého", prakticky před konkurencí varuje. K tomu zdůrazňuje, že má kamery na poli, od všeho rozbory, atd.
Ve spojení s tím, že se tato firma dostala do "potravin na pranýři" v té nejhorší kategorii a zcela evidentně prakticky nic z toho uvedeho v prohlášením nedělali je to celé poněkud výsměchem či řekněme chucpe. Reakce autorky článku mi popravdě tak přehnaná nepřijde - je to totiž právě reakce na rozesílaný dokument, ne na firmu jako takovou.
Ono se mimochodem dá poučení z chyby použít i v reklamě, najděte si třeba téma "Mercedes A a losí testy" kdy běžela velká reklama ve stylu "když se Mercedes při losích testech převrátil, tvrdě jsme zapracovali....".