Ano, žalostná situace - obchodníci chtějí vydělat a spotřebitelé chtějí co nejvíce ušetřit. Co s tím?
Dokud budeme převážně kupovat levné blafy, budou k dostání převážně levné blafy. Až budeme chtít kvalitu, bude k dostání kvalita.
Podobná situace - máme teď inverzi, všude smog... lidem se to nelíbí, chtějí dýchat... a přesto se nezdá, že by omezili své pohodlí a vzdali se na pár dní auta.
Princip stejný: začít musíme u sebe a neargumentovat tím, že můj počin jednotlivce přece nic nezmění.
Psaní takovýchto článků je plýtvání energií, protože tento článek si přečte jen určitá skupina lidí (a ti už stejně vědí, že v kosmetice jsou jedy a potraviny jsou nevalné kvality). Pokud autorům dělá radost samotné psaní, tak nic nenamítám. Pokud ale píší, aby něco změnili a ovlivnil, tak investují energii na špatném místě.