Vzhledem k tomu, že se jedná o Albert, tak jsou ty otázky docela bezpředmětné. Mám zkušenost hned s několika jejich prodejnami. Ve všech je personál, který pokazí všechno, co jde. Proto je celkem jedno, jak kvalitní chleba jim dovezou - nejprve ho nechají stát hodinu na rampě na sluníčku, protože není čas to zavézt do skladu. Pak to dají do skladu do chladu, kde si to pobude celý den a noc - protože nejprve je potřeba doprodat ten den starý.
Takže do regálu se vám dostane včerejší chleba, který větral na sluníčku a pak byl přez noc v chladu. Jak ho dají do regálu na prodejně, tak se na něm vysráží vlhkost, protože ve skladu je chladněji než v regále. Domů si tak donesete přesně to, co obvykle - nezajímavý kus chleba bez chuti, který vám do dvou dnů začne plesnivět i kdybyste se na hlavu stavěli.
Včera jsem se opět v Albertu proplétal mezi jejich vozíky, ze kterých doplňují regály. Jeden stál u regálu s mraženým zbožím. Asi dlouho, protože zmrzlina ve vaničce už tála a při naklopení bylo vidět, jak teče. Když oni holt nemají čas to vyskládat do mrazáku nebo regálu. Mražené výrobky jsou minimálně jednou rozmražené (někdy dvakrát, prvně na rampě a podruhé v kleci u mrazáku), jogurty jsou kolikrát zkažené i týden před datem spotřeby a běžně se stane, že takový ten chleba Arizona, co má ještě tři týdny do "minimální trvanlivost do", je v tom nafouklém obalu plesnivý už v regálu. Což jsem dodnes nepochopil, jak se jim zrovna tohle daří, protože je ve vzduchotěsném obalu.
Stejný osud potká i tenhle Mistrovský chleba - zaměstnanci poruší dostatek pravidel pro zacházení s potravinami na to, aby se k vám dostal ve stavu, kdy si na něm pochutnat nelze.