Dobrý den,
článek se zdál zajímavý, ale výsledek mne hodně rozladil a zklamal. Dočetl jsem poslední větu a vlastně ani nevím, co nám chtěla autorka vlastně sdělit. Že Clever je špatná značka, že za více peněz dostaneme více muziky, že ...? Ať už mi hlavou bleskne cokoliv, nic z toho nám článek nesděluje a ani nechce.
Za cíl byly dány dvě věci. A zcela upřímně - odpověď na druhou je složitá zejména v tom, že z toho, co se v článku objevilo ani nelze nějaký závěr vyvodit. Nebo jak chcete porovnat kvalitu kuřecích (kde je navíc povolené použít strojně oddělené maso, takže i kdyby tam bylo nakrásně 94% SOM, pořád to není zrovna výhra) a vepřových párků? Očekával bych, že si pro srovnání vyberu produkt alespoň ze stejného masa. To samé platí pro kuřecí vs. vepřový lunchmeat. Pouze povrchně ohodnotit % složení různých druhů masa je z mého pohledu dosti nedostačující.
O něco lepší, i když stále nepříliš šťastné, je srovnání "standardní" a "výběrové" šunky. Jde de facto o dvě různé věci. A kdyby mělo Clever výběrovou šunku, pak i ta bude kvalitnější, než standardní, ale budiž. U sýrů bych také byl raději pro srovnání 30% eidam vs. 30% eidam. Ale budiž - společný jmenovatel je zde jasný. Šunka, sýr eidam. A je jasné, že víceprocentní eidam bude pravděpodobně kvalitnější. Nic proti tomu. Co ale u džemu a ovocené směsi? Tak nějak žiju v domnění, že džem je džem a ovocná směs je ovocná směs. Kečupová omáčka je kečupová omáčka a kečup je kečup. Buřt je buřt a špekáček je špekáček. Dvě různé věci. Dvě odlišné věci. Na druhou stranu určitě palec nahoru za upozornění na názvy výrobků, které od sebe výrobky jasně odlišují a definují.