Vlákno názorů k článku Největší nesmysly v argumentaci obhájců očkování od tsd - Tak děti prý v kolektivech není třeba chránit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 11. 2014 9:19

    tsd (neregistrovaný)

    Tak děti prý v kolektivech není třeba chránit kolektivní imunitou, protože se stejně nakazí od zbytku dospělých. To je zhruba převyprávěná kostra článku a za pomoci kraviček pro nás hůře chápající to autor modeluje.
    Jaká je ale realita? Pokusím se sarkasticky popsat všední den takového prcka mateřinkou povinného.
    7 hod budíček, snídaně s kašlajícími rodiči, kteří po každé lžičce pro jistotu olíznou zbytky jídla, aby si dítě těch bacilů užilo.
    7:45 odchod, pusinkování s nemocnými rodiči a cestou ještě dítě poprskáme aby si užilo.
    (celkem 1 hodina bezohledného chování k dítěti, protože rodičům na jeho zdraví vůbec přeci nezáleží)
    8 až 15 hod školka
    Tady jsou děti pečlivě izolováni od chrchlajících a prskajících spolužáků. Vůbec nepoužívají infikovaná hračky , jedí odděleně, všichni podezřelí ze šíření nákazy nosí celý den roušku a je jim zakázáno se i jenom přiblížit k ostatním
    (celkem 7 hod sterilního ráje)
    15:00 odchod ze školky a setkání s bezohlednou infekční matkou nebo otcem, kteří na přivítanou dítě opusinkují, aby mu předali další dávku bacilů.
    15:15 až 18:00 volný program doma hlavně za přítomnosti infekčních členů zbytku rodiny, kteří samozřejmě zase vůbec nic neudělají proto aby se dítě nenakazilo, naopak, olizují hračky a na dítě co nejvíce prskají, protože není nad kapénkovou nákazu.
    18:00 až 20:00 večeře, hygiena, pohádka převyprávěná infekčním rodičem.
    (celkem 5 hod infekčně bezohledného chování zbytku rodiny)
    20:00 až 7:00 spánek nejlépe v ložnici rodičů, aby hladina infekčního agens neklesla pod úroveň, kdy to už imunita zvládne sama.
    7:00 budíček
    To nám to krásně funguje, ještě, že to dítě má trochu času se zregenerovat ve školce.
    tsd

  • 5. 11. 2014 11:31

    Proti zlu (neregistrovaný)

    Víte co je úplně největší hrozba pro každého, ať dítě či dospělého, libovolného věku? Když po cestě úžasnou českou MHD, plnou oočkovaných ovcí si zapomene umít ruce! Ten zbytek dne je riziko čehokoli naprosto zanedbatelné.

    Také by mne zajímalo co plánujete dělat s teroristy typu neočkovaných rodičů, kteří dítěti (které koupou zhruba jednou týdně - aby nepřišlo o všechnu krásu) nejenže dovolili s nimi spát v měsíce nepřevlečené posteli, ale ještě mu před vstupem do školky uhladili vlásky svojí poslintanou rukou?

  • 5. 11. 2014 11:50

    tsd (neregistrovaný)

    Většinu vozí auty. kdo to má blízko jde procházkou a pár zoufalců musí MHD.
    Pokud se ten rodič cítí nemocný, tak je to pěkné prase. Koupat dítě jednou týdně sice není můj šálek kávy, ale když z toho nebude mít vyrážku a nebude moc smrdět, proč ne. Alespoň mu vyzkoušíte imunitu a posílíte odolnost je jen otázka jak odolné bude okolí.

  • 6. 11. 2014 23:40

    Seti (neregistrovaný)

    "Tak děti prý v kolektivech není třeba chránit kolektivní imunitou, protože se stejně nakazí od zbytku dospělých. To je zhruba převyprávěná kostra článku a za pomoci kraviček pro nás hůře chápající to autor modeluje."

    Demagogie, opět a zase. Nic takového autor netvrdí. Nevím, jestli smysl čteného textu chápat neumíte, nechcete, nebo schválně překrucujete, to ostatně není až tak důležité. Důležité je, že zase a znovu ukazujete metody provax fanatiků: snaha o diskreditaci oponenta a jeho argumentů. Ubohé.

  • 7. 11. 2014 0:17

    tsd (neregistrovaný)

    Diskreditaci oponenta nechám na něm samém. Zdiskreditovat (znemožnit a odmítnout) argumenty s kterými nesouhlasím je přece podstatou diskuze. Já se nevyjadřuji k tomu s čím souhlasím, ale k tomu s čím nesouhlasím.
    Jestli vám vadí ironická forma prosím, klidně mně jí zkritizujte. Jestli vám ovšem vadí, že si dovolím mít jiný názor, pokuste se jej zdiskreditovat, jestli se vám to ovšem povede. Zatím jste jen dokázal na mně naházet trochu bláta. Než začnete znemožňovat mé názory, raději si ještě jednou přečtěte článek a autorova tvrzení. V diskuzi jsem už některá ocitoval. A zklamu vás nemáte pravdu, je to tam černé na bílém. Vy fanatiku antivaxu.

  • 7. 11. 2014 17:52

    Seti (neregistrovaný)

    Smyslem diskuze je oponovat tomu, s čím nesouhlasím, ne něco nebo někoho diskreditovat :-D To, co předvádíte vy, je trollování. Diskreditaci používají ti, kteří sami žádné argumenty nemají. Takoví - jednodušší.

    "Jestli vám ovšem vadí, že si dovolím mít jiný názor, pokuste se jej zdiskreditovat, jestli se vám to ovšem povede."

    Tak prvně já nepotřebuji nic diskreditovat, to totiž není smyslem diskuze, jak jsem psal výše. No a pak vy si ty své názory zvládnete zdiskreditovat docela dobře sám i bez mé pomoci.

    "A zklamu vás nemáte pravdu, je to tam černé na bílém."

    Možná tak ve vaší divoké fantazii ;-)

    "Vy fanatiku antivaxu."

    Aaa, opět se projevila vaše jednoduchost, černá a bílá, mezi tím nic, což?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).