Názor k článku Nepochopené placebo od Autor - Dostal jsem k tomuto článku velmi zajímavou otázku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 9. 2013 7:46

    Autor (neregistrovaný)

    Dostal jsem k tomuto článku velmi zajímavou otázku od svého kolegy. Musím se přiznat že mne zaskočila a takto jsem ještě nikdy neuvažoval. Otázka zní:

    "Je samotná reklama výrobku a způsob jejího provedení a zpracování schopna zvýšit jeho následný placebo efekt?"

    Z principu věci to možné být musí, protože reklama rozhodně ovlivňuje míru našeho subjektivního očekávání. Zajímavější je poté domyslet nuance toho, jak regulace reklamy vlastně brání v některých oblastech užitečnému placebo efektu a jestli se s touto informací dá nějak právně pracovat? (Například při tvorbě legislativy v EU apod.)

    Nu, rozhodně to je inspirativní moment...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).